Ga naar inhoud

voedingsprobleem?


Aanbevolen berichten

hallo ik heb een amd 2500+ gekocht en draait nu als een 3200+.toch ben ik niet helemaal tevreden,als ik ooit bij AIDA kijk dan geeft hij zo nu een dan een ander type proc. (er staat dan een andere FSB waarde) dat merk ik dan ook in de prestaties, word dan instabiel. nu dacht ik dat het aan de voeding zou kunnen liggen (A- open 400w).ik heb 5 casefans aangesloten dus dat vreet wel wat. ik zet hier ff wat voltlijntjes neer ,mischien dat iemand van jullie me kan vertellen of die goed zijn: CPU core: 1,70V CPU aux: 1,70V +3,3V: 3,31V +5V : 4,9V +12V : 12,18V -12V : 12,12V -5V : 4,58V alsvast bedankt!
Link naar reactie
ISA kaarten en oudere controllers maakten gebruik van de -5V. Huidige systemen niet meer. De uitlezing van de -5V is daarnaast bij veel systemen (software) slecht. Heb het met mijn eigen systeem ook. +5V en +12V, en de +3.3V, die zijn (alleen) het interessantst. Hij clockt niet zwaar over, dus waarom zou zo'n Aopen voeding het niet trekken? Tuurlijk, hij is niet van het segment Antec etc, maar dat is hier ook niet nodig.
Link naar reactie
[quote:57d6957441="diniz"]ISA kaarten en oudere controllers maakten gebruik van de -5V. Huidige systemen niet meer. De uitlezing van de -5V is daarnaast bij veel systemen (software) slecht. Heb het met mijn eigen systeem ook. +5V en +12V, en de +3.3V, die zijn (alleen) het interessantst. Hij clockt niet zwaar over, dus waarom zou zo'n Aopen voeding het niet trekken? Tuurlijk, hij is niet van het segment Antec etc, maar dat is hier ook niet nodig.[/quote:57d6957441] kreeg gister net voor het pitten gaan toch een probleem : ik had mun comp. uitgezet.ff gewacht toen aangezet.starte mun andere schijf op( hij zag de masterschijf maar voor de helft) zou het toch aan die voeding kunnen liggen? tis toch ff 2 hdd's - dvd rom - cdrw - 5 casefans (neon)- floppy - proc. (op 1,75V) mem.(op 2,7V) en als ik hem aanzet ploffen er toch ff 5 fans ineens aan. zag op gegeven ogenblik na het verhogen van de v-core de +12V lijn naar 12,3V gaan . misschien dan toch een antec nemen ? zal eerst eens helemaal kaal opstarten kijken wat er dan gebeurt. word vervolgd! :wink:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...