Ga naar inhoud

Fan-controller...


Aanbevolen berichten

Het is misschien een van de mindere topics in dit forum, maar ik wou het toch maar vragen... Ik wil een Fancontroller kopen, van rond de 50 € denk ik. Wat is nou echt iets waar ik op moet letten als ik zon ding koop... Natuurlijk hoeveel aansluitingen er op zitten... Ik wil er eigelijk zo veel mogelijk op. Nog een vraagje: Sluit je op zo'n ding ook de koeler van je CPU aan?
Link naar reactie
[quote:d56b1a2821="bbx"]achter dat rooster van die Aerogate 2 zit toch een fan? is die niet behoorlijk luidruchtig?[/quote:d56b1a2821] ik heb hem ook dan in het zward en die fan loopt op 3600 rpm en je hoort hem niet maar je kan er meer fans op aan sluiten als je een Y kabeltje op doet dat heb ik ook gedaan 1x92 mm voor cpu 2x80 mm boven in de kast 2x80 mm minden in de kast 2x80 mm voor mijn ati 9800 pro
Link naar reactie
[quote:7e550d4018="=$5=SUB-ZERO"][quote:7e550d4018="bbx"]achter dat rooster van die Aerogate 2 zit toch een fan? is die niet behoorlijk luidruchtig?[/quote:7e550d4018] ik heb hem ook dan in het zward en die fan loopt op 3600 rpm en je hoort hem niet maar je kan er meer fans op aan sluiten als je een Y kabeltje op doet dat heb ik ook gedaan 1x92 mm voor cpu 2x80 mm boven in de kast 2x80 mm minden in de kast 2x80 mm voor mijn ati 9800 pro[/quote:7e550d4018] nadeel dat je ze allemaal tegelijk regelt, je kunt dan niet zeggen van ik zet de cpu en de vga fan op halve snelheid en de casefans uit bijv.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...