Ga naar inhoud

GEHEUGEN vraagje.


Aanbevolen berichten

[quote:4ca2f379b5="Comp-Freak"]Dit staat toch ook bij hardware anders?? (met goed antwoord)[/quote:4ca2f379b5] Ja, nu je 't zegt, je hebt gelijk. Ik had twee keer geantwoord :oops: omdat ik dacht dat het de eerste keer niet helemaal goed was gegaan. Toen heb ik per ongeluk in een ander forum geantwoord...... :oops: Dan moet deze maar op slot.
Link naar reactie
[quote:7c4b498837="amd"]Ik heb in mijn pc een amd duron 800 mhz,384 mb SDRAM geheugen pc 133 zitten.Ik zou er nog graag een latje van 256 mb bijsteken. Nu heb ik hier een latje van 256mb pc 100 liggen.Nu is mijn vraag mag dat geheugen van pc 133 en pc 100 samen steken zonder dat dat problemen geeft?? Dank u.[/quote:7c4b498837] Volgens mij moet je zowieso pc133 instellen - niet alleen omdat het beter is (wat overigens meevalt) - maar ook omdat het een stuk goedkoper is. PC 100 is nu al bijna prehistorie aan't worden maar pc 133 is nog goed te krijgen [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=118196](zie andere topic die over geheugen gaat...)[/url].
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...