Ga naar inhoud

Help mijn pc start niet meer op


Aanbevolen berichten

Op het internet of in de manual van je moederbord kun je de betekenis van deze beepcode vinden. Deze is voor elk moederbord anders dus je zult het zelf even op moeten zoeken (of als je er niet uitkomt even posten welk moederbord je hebt). Als je de betekenis van de beepcode (kort-lang dus) hebt dan kun je deze hier posten. Veel succes ermee!
Link naar reactie
lees eerst goed: hij krijgt geen beeld... Zit alles goed aan gesloten? Heel soms kan het namelijk gewoon een flauw probleempje zijn - wat ik overigens niet denk - dat de videokaart bv. niet goed is aangesloten. Hoe oud is het mobo precies? Zit je geheugen er goed in? Wat heb je voor het laatste eraan gedaan toen hij niet meer opstartte?
Link naar reactie
ik heb alle kaarten eruit gehaald en opnieuw in gedaan maar er veranderde niks. ik weet ook niet hoe oud het mobo is maar mijn pc deed het eerst wel. er stond win 98 op, toen heb k win ME geinstaleerd. ik heb mn pc toen nog 3X normaal kunnen opstarten en toen kreeg ik ineens dit probleem
Link naar reactie
[quote:f4b46886bf="Renze2"]ik heb alle kaarten eruit gehaald en opnieuw in gedaan maar er veranderde niks. ik weet ook niet hoe oud het mobo is maar mijn pc deed het eerst wel. er stond win 98 op, toen heb k win ME geinstaleerd. ik heb mn pc toen nog 3X normaal kunnen opstarten en toen kreeg ik ineens dit probleem[/quote:f4b46886bf] Je krijgt echt totaaaaaal geen beeld??? dus ook niet toevallig iets van 70707070707070707070707 07070707070707070707070 en dat je daar niet verder kan? want dan is t een kwestie van DOS -> fdisk -> /mbr...
Link naar reactie
[quote:499a9b40b4="Peiky"][quote:499a9b40b4]lees eerst goed: hij krijgt geen beeld... [/quote:499a9b40b4] Hallo, Ik weet het BIOS nog van mijn eerste PC. Als het BIOS hier bekent is kan ik er wel wat mee. Mvrgrt.Peiky[/quote:499a9b40b4] Er zijn nu eenmaal verschillende BIOSsen... En hoe oud ik die BIOS van je eerste pc :-? ?...
Link naar reactie
[quote:b95adc9838="carlobernardini"][quote:b95adc9838="Renze2"]ik heb alle kaarten eruit gehaald en opnieuw in gedaan maar er veranderde niks. ik weet ook niet hoe oud het mobo is maar mijn pc deed het eerst wel. er stond win 98 op, toen heb k win ME geinstaleerd. ik heb mn pc toen nog 3X normaal kunnen opstarten en toen kreeg ik ineens dit probleem[/quote:b95adc9838] Je krijgt echt totaaaaaal geen beeld??? dus ook niet toevallig iets van 70707070707070707070707 07070707070707070707070 en dat je daar niet verder kan? want dan is t een kwestie van DOS -> fdisk -> /mbr...[/quote:b95adc9838] [color=red:b95adc9838][/color:b95adc9838]ik krijg helemaal geen beeld
Link naar reactie
[quote:655e0d948b="carlobernardini"]geheugen zit ook GOED vast? geef ff het merk en model van het mobo dan zoek ik wel ff die piepjes op. (kan je overigens ook wel zelf doen ;)) T'is een kwestie van een beetje googlen en je hebt het...[/quote:655e0d948b] ja alles zit goed vast. ik kan die piepjes nergens vinden, of ik kijk niet goed. het is een: Aopen AX63pro
Link naar reactie
Dit ben ik tegengekomen wat betreft een eventuele error-beep met betekenis. Er werd gesuggereerd dat je een Award BIOS hebt maar dan komen de beeps die jij opgeeft niet in de buurt van onderstaand Award-tabel. [img:394adde81f]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/09K0ASTA1A1U/picserver.gif[/img:394adde81f] Mvrgrt.Peiky
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...