Ga naar inhoud

ASUS P4S8X(LAN) > P4S8X(LAN) Conflict!


Aanbevolen berichten

Hi All, Wij hebben hier al wel een oplossing voor kunne vinden; - Andere Netwerkkaart bij 1 van de 2 Maar wij hadden het volgende conflict. We hadden een LAN-party en een vriend van mij heeft hetzelfde moederbord als mij. De P4S8X van Asus. Nou heeft dit moederbord onboard Lan en deze gebruikte we ook allebei. Het had best ff geduurd voordat we door hadden dat deze twee met elkaar een conflict hadden. Maar toen bleek dat als ik in een game zat hij d`r niet in kon en andersom :roll: wisten we dat het iets met de NIC te maken moest hebben de MACs zijn in iedergeval wel verschillend en ook het IP. We hebben het wel op kunnen lossen maar het zijn dat meer mensen dit probleem hebben dus bij deze: Nieuw NICje :wink:
Link naar reactie
Dit hebben wij geprobeerd alleen blijft het conlfict zich voor doen. Het zou ook mogelijk een probleem met de snelheid zijn waarschijnlijk proberen ze allebei met 1000Mbits te praten over een 100Mbit switch ofzo?¿ Dit mag eingelijk niet mogelijk zijn maarja dat deze twee identieke moederborden elkaar buggen mag ook niet. Ik weet echt niet meer wat het zou kunnen zijn, we hebben alles geprobeerd!? Maarja we zullen wel wat over het hoofd zien. Met de drivers heeft het in iedergeval niets te maken. we hebben alle mogelijke combinaties gemaakt. We hebben wel een workaround we hebben gewoon een NICje d`r bij gezet en nou deed het het gewoon. GreetzzzZZZ, Robert
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...