Ga naar inhoud

Krijg foutmelding: "System Failed CPU Test"


Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een nieuwe computer gebouwd, maar hij doet het niet echt. Als ik hem opstart begint alle fans wel te draaien, maar dan geeft hij een foutmelding "System Failed CPU Test". Terwijl ik volgens mij alles goed heb aangesloten. O,ja er komt ook geen beeld. Dit zit erin: * AMD Athlon 64 3000+ * Asus K8V DeLuxe * 512 MB DDR RAM * Asus Ati Radeon 9600 * IBM 160 GB Harddisk * DVD-Brander Lite-On * Floppy
Link naar reactie
[quote:a40ad0a9fa="PeterPeter"]Ja, daar heb ik al gekeken maar er staat Check the"CPU if properly installed" maar hij is goed aangesloten (volgens mij).[/quote:a40ad0a9fa] kennelijk toch niet. Gewoon pc strippen en opstarten met de het minimum. Check bij Asus in hun FAQ van je mobo. Staat vast wel iets bij.
Link naar reactie
[quote:2ac418a9c2="Vandread"]heeft ie het uberhaupt gedaan? zit alles echt goed? bios resetje gedaan?[/quote:2ac418a9c2] Hij heeft het nog niet gedaan. Ik ga nu alles opnieuw aansluiten. Bios reset heb ik ook al gedaan. Iemand had dit probleem ook (heb ik ergens gelezen). En het kon er ook aan liggen dat het bios niet goed is, want er staat een beta bios op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...