Ga naar inhoud

klok probleem..


Aanbevolen berichten

[quote:ed1789dc39="Hans.Vosman"][quote:ed1789dc39="Jasper G."]mijn garantie is verbrand omdat ik er een uber bios op gezet had en dat is ontdekt toen ik een keer eerder terug ben geweest voor wat bios problemen [/quote:ed1789dc39] Wat je altijd nog kan doen is de oude bios terug zetten. Dan is er geen verschil te zien. Het verbaast me dat je dat toen niet gedaan hebt. Als het terugzetten niet kan, dan is er iets mis met het flashen van de bios en kan het moederbord defect zijn.[/quote:ed1789dc39]ik had een bios probleem. voordat ik een uber bios gebruikt had, had ik al problemen met het bewaren van de bios configuratie. ik heb toen een uber bios geprobeert en alles ging prima, totdat ik de volgende dag mijn computer niet meer aan kon zetten. het mobo lampje brandde, maar er gebeurde niks. toen ben ik terug gegaan en hebben ze een uberbios gevonden en er werd mij verteld dat alle problemen die ik had daar door kwamen en dat mijn garantie werd geschrapt.
Link naar reactie
[quote:143afd4d51="Jasper G."]ik had een bios probleem. voordat ik een uber bios gebruikt had, had ik al problemen met het bewaren van de bios configuratie...[/quote:143afd4d51]Okay, duidelijk. TJa, mijn vingers jeuken ook om speciale biossen te gebruiken, tot nog toe niet gedaan vanwege garantie en de angst voor nog grotere problemen. Het kan zijn dat je moederbord kapot is, alleen, niet veroorzaakt door die speciale bios, denk ik. Wat is de voedingsspanning van die batterij? Meer dan 3Volt? Gemeten met een voltmeter? Een CLear CMOS zou een oplossing moeten zijn. Heb je de computer al helemaal kaal (met zo min mogelijk hardware) proberen op te starten?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...