Ga naar inhoud

klok probleem..


Aanbevolen berichten

[quote:23ab707e8d="Comp-Freak"]Volledig mee eens. En anders, (is het mobo 3 maanden oud?) zit er misschien nog garantie op? Dan gewoon terug gaan naar de winkel[/quote:23ab707e8d]mijn garantie is verbrand omdat ik er een uber bios op gezet had en dat is ontdekt toen ik een keer eerder terug ben geweest voor wat bios problemen :x ik zal morgen even zo'n nieuw batterijtje erin doen, die dingen kosten toch niet zoveel?
Link naar reactie
[quote:37b052fd7c="Jasper G."]mijn garantie is verbrand omdat ik er een uber bios op gezet had en dat is ontdekt toen ik een keer eerder terug ben geweest voor wat bios problemen[/quote:37b052fd7c] Dat is dus je eigen schuld, de enige op wie je boos moet zijn is jezelf. Niet op de winkel, omdat zij je 'gepruts' opgemerkt hebben en terecht geweigerd hebben je garantie te geven. Dat is het risico van overklokken: je breekt de garantievoorwaarden en dus ben je je garantie kwijt, als er dan wat fout gaat (en overklokken is verre van 'foolproof') moet je zelf dokken. Wist je van tevoren, dus: eigen schuld, dikke .... ;) Batterijtje kost een paar Euro. Ga naar een lokale electronica-boer, kans is groot dat je batterijtje daar goedkoper is dan in een PC-winkel. Groet, M.V. Wesstein
Link naar reactie
[quote:19d1a691f3="NoepZoR"][quote:19d1a691f3="Jasper G."]maar ja, ik heb er nu al 5 uur geen last meer van[/quote:19d1a691f3] hoe kun je dat weten als je klok het niet goed doet ? :wink:[/quote:19d1a691f3]hahaha, ik heb een stuk of 12 klokken/horloges in huis en meestal is het om 9 uur 's ochtends niet pik donker :wink: dus het ziet er naar uit dat het probleem weer terug gekeert is.
Link naar reactie
[quote:86091014d6="Jasper G."]mijn garantie is verbrand omdat ik er een uber bios op gezet had en dat is ontdekt toen ik een keer eerder terug ben geweest voor wat bios problemen [/quote:86091014d6] Wat je altijd nog kan doen is de oude bios terug zetten. Dan is er geen verschil te zien. Het verbaast me dat je dat toen niet gedaan hebt. Als het terugzetten niet kan, dan is er iets mis met het flashen van de bios en kan het moederbord defect zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...