Ga naar inhoud

Wat is nou beter...


Aanbevolen berichten

Ik vraag me erg af wat nou een betere processor is in het algemeen... Een vriend van me is ervan overtuigd dat Pentium beter is, en dat vooral omdat de clocksnelheid hoger is...maar ik betwijfel het een beetje. Als je nou in het algemeen kijkt, wat zijn dan de voordelen van AMD en Pentium tegenover elkaar. Ik geloof dat AMD beter is voor gamen?
Link naar reactie
*intel - AMD discussie nummero 348694* Ik heb een poooootje met vet, op de tafel gezet, 348694e couplet.. Nou, kijk, het ligt eraan waar je je pc voor gebruikt. Over het algemeen heeft AMD wat betere prijs/kwaliteit verhouding, maar dat gaat veranderen omdat AMD het zat is om allemaal dingen te horen als: 'mmh, goedkoop, zal wel slecht zijn'. Op de lange termijn zullen de prijzen stijgen bij AMD, tot een nivo van iNtel. En dat verhaal over de kloksnelheid is bullshit, iNtel gaat dat nu zelf ook inzien. Eerst met het Centrino-platform, maar de Prescott gaat nu volgens mij ook een PR-Rating mee krijgen :)
Link naar reactie
En dat had je dus ongeveer 1000x volledig uitgewerkt kunnen vinden via de search. Dit soort topics leiden consistent tot flamewars tussen Intel en AMD aanhangers. Als je een wens hebvoor een specifieke PC kunnen we je helpen, anders helaas niet. "In het algemeen" is er namelijk geen beste processor.
Link naar reactie
[quote:0cdd6501fe="@ liq.."]Een vriend van me is ervan overtuigd dat Pentium beter is, [b:0cdd6501fe]en dat vooral omdat de clocksnelheid hoger is[/b:0cdd6501fe][/quote:0cdd6501fe] Kijk dat noem ik dus domheid, of over iets praten zonder te weten waar je het over hebt............ maar inderdaad het zoveelste intel vs amd potentieel flamewar topic.... :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...