Ga naar inhoud

bios update werkt niet


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb een update opgehaald voor mijn chaintech ct-9cjs zenith moederbord (en ja echt de goede update) heb het op een flop gezet comp.opnieuw opgestart,Alt F2 gedaan update prog.start , leest mijn flop en vult het goede nummer al in, daarna krijg ik de melding The program files bios-lock string does not match with your system en dat snap ik niet. ik heb update 3 en 4 geprobeerd maar steeds de zelfde melding. ik heb win xp home/2x maxtor schijven op raid 0 /1024 mb 3200 /audigy 2/ati 9800xt 256 mb pent.4 3.2 ht ik hoop dat dit genoeg informatie is en hoop of iemand hier iets over weet,dan hoor ik het graag.fijne pasen. P.S. ik heb flash bios protection in het bios al zo staan dat hij mag up daten.
Link naar reactie
[quote:152c2aaafc="Bosje"]je moet bij chaintech niet de onboard flash pgm gebruiken, maar de gewone dos versie die je ergens op hun website kan vinden[/quote:152c2aaafc] Ik heb ze een mail gestuurd, en ze hebben deze ook mee gestuurd maar dat moet dan toch onder DOS gebeuren? En dat zit toch niet meer in win XP home. Of is daar nog een oplossing voor? In ieder geval bedankt voor de reactie.
Link naar reactie
[quote:e5583abff7="Hans1"]maar dat moet dan toch onder DOS gebeuren? En dat zit toch niet meer in win XP home. Of is daar nog een oplossing voor? In ieder geval bedankt voor de reactie.[/quote:e5583abff7]Opstarten met een dos floppy. En als je geen floppy-drive hebt een cd maken met opstart bestanden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...