Ga naar inhoud

lage pifast score


Aanbevolen berichten

[quote:93a741abd4="detonate"][quote:93a741abd4="Vandread"]denk dat je gewoon cpu frequency multiple setting op auto moet zetten?[/quote:93a741abd4] dat heb ik niet alleen cpu multiplyer,cpu fsb[/quote:93a741abd4] hoe komt dan dat geheugen opeens op 240? dat stelt ie zeker vanzelf in en als je je CPU 40 MHz verder klokt trekt ie die mee? Wat voor mobo heb je dan? En hoe komt het dat een nog niet gemodde Duron een t-bred is, die 1600 is er toch alleen maar in Morgan en Applebred?
Link naar reactie
ik heb alle nieuwe drivers voor mn chipset en ik heb xp net opnieuw geinstalleerd met alle updates alleen niet sp1 want die doet het niet :x mn geheugen loop tot de 149fsb geleik aan mn cpu maar als ik hoger ga dan doet hij er opeens 66mhz bij mn mobo is een msi kt4av-l en dat met die thourougbred weet ik ook niet :oops:
Link naar reactie
dat is tog niet het goede antwoord denk ik als ik mijn mem op pc 3200=400mhz laat lopen krijg ik met een standaard snelheid van 1600mhz een score cvan 115 sec met de settings op pc 2100=266mhz krijg ik de score van 117 sec dit is toch heel weinig verschil dus denk ik niet dat het aan het de geheugen snelheid ligt :-?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...