Ga naar inhoud

MHZ bij een Barton 3400+


Aanbevolen berichten

Goeiedag heren, ik zit een beetje te klooien met me systeem nu. Heb nu een 2600 @ 3200 en als ik gewoon een beetje windows draai is de temp 27 graden. Mijn FSB draait op 200 mhz. Ik wil kijken of ik er een barton 3400+ van kan maken, kan dat? Nu wil ik dus weten hoeveel mhz een barton 3400 is, zodat ik kan uitrekenen hoeveel ik mijn FSB nog omhoog moet gooien. De MP staat op 11 Groet
Link naar reactie
[quote:8b7b9a0c4e="Quinten"]Goeiedag heren, ik zit een beetje te klooien met me systeem nu. Heb nu een 2600 @ 3200 en als ik gewoon een beetje windows draai is de temp 27 graden. Mijn FSB draait op 200 mhz. Ik wil kijken of ik er een barton 3400+ van kan maken, kan dat? Nu wil ik dus weten hoeveel mhz een barton 3400 is, zodat ik kan uitrekenen hoeveel ik mijn FSB nog omhoog moet gooien. De MP staat op 11 Groet[/quote:8b7b9a0c4e] mag ik jou ff vragen hoe jij die MP op 11X hebt gekregen? ik dacht dat die toch gelocked was? tis toch een barton neem ik aan?
Link naar reactie
[quote:e81a9d5e8b="Louke19689"]mag ik jou ff vragen hoe jij die MP op 11X hebt gekregen? ik dacht dat die toch gelocked was? tis toch een barton neem ik aan?[/quote:e81a9d5e8b] gelockt bij cpu's van na week 40 2003.... ervoor gewoon unlocked :) maakt niet uit of het een barton of een tbred is
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...