Ga naar inhoud

zoek mobo voor dual channel


Aanbevolen berichten

[quote:67df80d7bd="NoepZoR"]Asus A7N8X (of deluxe versie, NIET de -X versie) DFI Infinity Abit NF7-s alle 3 dual channel en OC monsters[/quote:67df80d7bd]Die ASUS is ongemod niet echt lekker om mee te overclocken. Alle moederboards met een nforce 2 [b:67df80d7bd]Ultra[/b:67df80d7bd] 400 chipset ondersteunen dual-channel, dus niet alleen de bovengenoemde.
Link naar reactie
[quote:02f6dbb225="Vandread"]momenteel nieuw om te overclocken mushkin pc3200 2-2-2 @ icomputers.nl zeker in combinatie met een NF7-s of dfi infinity[/quote:02f6dbb225]Die DFI gaat het verste, over de 250FSB. En heeft de mogenlijkheid om 3,2vdimm in te stellen wat dat geheugen wel nodig heeft...
Link naar reactie
oke dan bedankt voor jullie info ik denk dat het dan de DFI word omdat iedereen hier positief over is en vooral met overclocken is deze dus goed. nu het geheugen voor dual channel ga ik ff bij tweakstore.nl kijken daar is genoeg keus. aan 512 mb heb ik nu nog wel genoeg he met dual channel of 2x 256 of heb ik meer nodig? waarschijnlijk komt er nog een 9800 pro bij dan heb ik een leuk systeempje. en een beetje overclocken moet kunnen nu dus.
Link naar reactie
[quote:038f15ac33="ERazer"][quote:038f15ac33="pcguy"]kingston hyper x geheugen schijnt goed te overklokken en ipv dfi infinity kan je ook dfi lanparty nemen die heeft mooie kleurtjes enzo[/quote:038f15ac33]Tsja, die is wel 50 euro duurder.[/quote:038f15ac33] dat bord is 50 euro duurder ja maar ziet er wel gaaf uit in kast met sidewindow dus ik zeg het maar
Link naar reactie
is dat kingston hyper X een beetje betaalbaar dan of is dat ook zo duur weten jullie mischien een winkel die dat verkoopt? maar nog een vraagje he als je je fsb verhoogd dan gaat het geheugen toch gewoon mee of kun je in je bios je geheugen nog appart instellen. ik ben van plan om over een tijdje een amd Xp 2500 aan te schaffen en dan overclocken naar 3200 is dat goed of moet ik denken aan een amd 64 die wel wat sneller is natuurlijk ma ik moet ook op mijn centen letten. ik wil gewoon alles kunnen met me pc straks en alle games kunnen spelen. daar hoort een ATI 9800 pro wel bij. ik wil vooral mijn performance uit het overclocken halen om zo geldwinst te kunnen krijgen. of raden jullie mij iets anders aan ?
Link naar reactie
[quote:a72ff603ad="hardboy"]ik wil vooral mijn performance uit het overclocken halen om zo geldwinst te kunnen krijgen.[/quote:a72ff603ad] als je het puur hier voor doet is het zonde van je geld.... meeste overclockers doen het omdat ze het leuk vinden, een uitdaging althans dat is mijn reden...
Link naar reactie
[quote:22af6edaae="hardboy"]jah tuurlijk daarvoor ook natuurlijk maar als ik onnodig dure dingen koop terwijl ik dezelfde prestatie heb is dat natuurlijk niet slim dus dan denk ik dat al van te voren aan.[/quote:22af6edaae] Het leuke is dus dat overklokkers vaak heel duur uit zijn, want overklok stuff kost nou eenmaal veel.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...