Ga naar inhoud

Asus K8V Deluxe Overclocking


Aanbevolen berichten

Ik heb een K8Vdeluxe moederbord en ik wil de FSB overclocken van 2000 naar 2200, maar als ik de FSB in de Bios naar 2200 zet dan doet me PC raar. Dan loopt de PC vast in Aquamark en bij 3dMark. Hieronder de Specs: Kingston 1024MB PC3200 HyperX AK2. Videokaart Sapphire 9800XT Amd 64 3200+ HDD 200Gyg Maxtor 360 Watt voeding van Chieftech. Weet iemand hoe ik het beste de FSB kan overclocken? Moet ik dan ook de timings van het geheugen enzo veranderen??
Link naar reactie
he ik heb ook een asus k8v deluxe ik heb me cpu athlon64 3000+ wel van 2000 naar 2200 gekregen ik moest alleen ook ff het voltage omhoog gooien naar de 1,45 anders deed hij bij mij ook raar maar het moet makkelijk kunnen en de temps blijven ook erg goed 29 idle 39 stressed. groetjes
Link naar reactie
De kingston hyperX 1024 AK2 Timing staat op auto. Ik kan het op 2,2,2,7 zetten zoals het vaker staat bij kingston Of moet ik de voltage nog hoger zetten?? Als iemand me dat zou willen vertellen en hoe hoog dat moet. En de Vcore van de Videokaart.. hoe hoog moet die? En wordt door de verhoging van de vCore voltage de videokaart niet te warm?? Alvast bedankt voor snelle reacties!! 8)
Link naar reactie
Je hebt bij de K8V deluxe 9 plaatsen waar je de timings kunt veranderen. Hieronder staan welke plaatsen CAS LATENCY(CL) TRC TRFC TRCD TWR TRWT TRAS TRP DDR CLOCK DELAY En zo heb ik het in de bios staan.. CAS LATENCY(CL) 2 TRC 7 TRFC auto TRCD auto TWR auto TRWT auto TRAS auto TRP 2 DDr Clock Delay 2 Nu loopt mijn pc bij Aquamark vast... Heb ik iets verkeerds gedaan
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...