Ga naar inhoud

Corsair 2x256 ValueRam PC3200/400 MhZ i.c.m....


Aanbevolen berichten

Als de snelheid van die XMS hetzelfde is als die van die er al in zit dan draait het even snel (dus als het geheugen wat er in zit ook PC3200 is). Voor de rest zijn die 2 soorten even snel alleen het geheugen van de XMS serie heeft lagere latencies en is waarschijnlijk beter te overklokken.
Link naar reactie
maar als ik dan ga overklokken ... dan moet ie tog alle 4 de geheugen balkjes overklokken / en niet alleen de XMS serie , dus dat zal minder werken ? en ik doe dit meteen in het topic : ik heb op dit moment instabiel systeem , erg , ik moet nieuwe voeding , welke raden jullie aan ? ik had zelf in gedachten : Tagan 480 Watt PSU , Zalman 400 Watt PSU , Thermaltake 480 Watt PSU , Antec 480 Watt BluePower ofzo { met blauwe koelers , die ziet er nice uit , } welke zouden jullie kiezen ? ik hoorde dat de tagen en de zalman het zachtst waren , en de Antec ook hele goeie prestaties leverde , en de Tagan btw ook . thnx ,
Link naar reactie
met dezelfde overwegingen als jij hebt heb ik voor de TAGAN 480 gekozen (ook met het ook op overclocken etc) http://www.3dvelocity.com/reviews/tagan/tg480.htm het langzaamste geheugen is de bottleneck van al het geheugen...dus als je gaat overclocken zal die value zooi de bottleneck zijn.....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...