Ga naar inhoud

Laser leds


Aanbevolen berichten

[quote:512383a2d0="vincenzo"]standaard 3000 mcd leds... die 5 euro niet waard! kijk is op www.world-led.com hier vind je goedkope ledjes (dit kan je spam vinden maar er is echt geen goedkoper internet bedrijf voor leds)[/quote:512383a2d0] nou, ze geven meer dan genoeg licht anders... het zijn ook geen ledjes, meer van mini halogeenstralers ofzo, ik heb ze ook gekocht, maar doe er nog niks mee, want ze geven zoveel licht dat ze eigenlijk niet echt toepasbaar zijn in een computerkast ...
Link naar reactie
[quote:a1a4b674f3="turbulence"][quote:a1a4b674f3="vincenzo"]standaard 3000 mcd leds... die 5 euro niet waard! kijk is op www.world-led.com hier vind je goedkope ledjes (dit kan je spam vinden maar er is echt geen goedkoper internet bedrijf voor leds)[/quote:a1a4b674f3] nou, ze geven meer dan genoeg licht anders... het zijn ook geen ledjes, meer van mini halogeenstralers ofzo, ik heb ze ook gekocht, maar doe er nog niks mee, want ze geven zoveel licht dat ze eigenlijk niet echt toepasbaar zijn in een computerkast ...[/quote:a1a4b674f3] nee man.. het zijn helemaal standaard leds.. niks speciaals aan het licht is inderdaad veel maar zet is een 3000 mcd ledje aan en kijk is... :wink:
Link naar reactie
Het idee van laser LED's is dat ze een bundel licht verspreiden. Een gewone LED straalt rondom uit. Ik heb zelf een Revoltec Laser LED, met 3 blauwe LED's. Ik gebruik ze om mijn DVD speler te verlichten. zoiets: [img:a95dd15dce]http://slashhead.homestead.com/files/temp/SX835-II_2_.jpg[/img:a95dd15dce]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...