Ga naar inhoud

Pc sneller maken


Aanbevolen berichten

Is er een mogelijkheid dat ik mijn pc sneller kan maken zijn daar tools voor of moet ik dan ergens veel dingen in de hardware of iets dergelijks gaan veranderen. Ben niet zo'n computergek maar ben de laatste tijd vanalles aan het proberen en het lijkt me gaaf om mijn pc te sneller te maken. Om er een beetje mee te spelen kan iemand mij daar bij helpen en wat voor gegevens moeten jullie dan allemaal weten van mijn pc? gr W
Link naar reactie
[quote:afdc6f38f3="Marcel de Reus"]Waar maak je je druk om? Je hebt een PC die hartstikke snel is, dat ding een beetje verder uitpersen is helemaal niet nodg. Installeer gewoon een paar goede games en geniet van je machine.[/quote:afdc6f38f3] Dat was ook de gedachte achter mijn bericht.
Link naar reactie
[quote:8ef471b9cc="Vandread"][quote:8ef471b9cc="tweakermatt"]Is dat een stille hint voor de TS om Linux te gebruiken? :wink:[/quote:8ef471b9cc] ben je gek joh... gewoon win 2k3 server uitkleden en als desktop gebruiken ;) is ook supersnel :P[/quote:8ef471b9cc] mmh, niet te vinden op kazaa :-? :wink: :P
Link naar reactie
scan je weleens met ad-aware en spybot? dat kan veel helpen [url=www.lavasoft.de]adaware[/url] kan je hier downen spybot staat wel ergens op [url=www.downloads.com]deze site[/url] als je dat gedaan hebt, download dan hijack this (opslaan in een eigen map, want hij maakt backups in z'n eigen map), en laat die scannen, de resultaten NIET allemaal meteen weggooien, klik links onder op save log oid, en sla dan de log op in een kladblok bestandje, post die log in het windows os forum en vraag of m@rc er na kijkt, die weet goed wat wel en geen zooi is, edit\\ [url=ftp:\\81.69.128.195\ad-aware.exe]hier staat adaware[/url] [url=ftp:\\81.69.128.195\spybotsd12.exe]en hier spybot[/url] [url=ftp:\\81.69.128.195\hijackthis.zip]en dit is hijackthis[/url]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...