Ga naar inhoud

twinmos.. genaaid?!


Aanbevolen berichten

Sd-ram clockt gewoon haast voor geen meter over, dus of je nou genaaid bent zou ik niet zeggen, daarnaast is een KT133 chipsetje nu ook niet een OC wonder, dus reken niet op veel.. en wat is een stevige prijs? je had zelf eerst ook te raad kunnen gaan op het internet, en de verschillen kunnen opzoeken tussen verschillende SD-ram reepjes...
Link naar reactie
[quote:2c1355f186="turbulence"]Sd-ram clockt gewoon haast voor geen meter over, dus of je nou genaaid bent zou ik niet zeggen, daarnaast is een KT133 chipsetje nu ook niet een OC wonder, dus reken niet op veel.. [/quote:2c1355f186]KT133[b:2c1355f186]A[/b:2c1355f186] lijkt mij, anders ondersteunt hij geen 133MHz FSB. Zo slecht klokten die chipsets niet, 150MHz FSB is te doen. Is het toenvallig cas2 geheugen? Probeer het dan eens op cas3 te zetten. Vroeger wou dat twinmos SDRAM best ver...
Link naar reactie
140MHz is nog best aardig hoor. Je moet gewoon niet al teveel verwachten van de oude chipsetjes en PC133 SDRAM. CAS is overigens een zogenaamde latency, ofwel wachttijd. De ingestelde CAS geeft aan hoeveel kloktikken er tussen twee bepaalde acties moeten zitten. Hoe lager hoe beter dus inderdaad.
Link naar reactie
[quote:bd65175999="RobertoAL"]kan geen ander onderdeel bendenken dat ermee te maken zou kunnen hebben... procvessor loopt al op hoger voltage, waar zou het nog meer mee te maken kjunnen hebben?[/quote:bd65175999] Bijvoorbeeld een Geluidskaart: het schijnt zo te zijn dat als het normaal op 133 loopt, dat een Audigy bij 140 dood is. Oftewel: Misschien helpt het als je een beetje gaat rommelen aan de dividers (hoger zetten dus)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...