Ga naar inhoud

Wat is er kapot?


Aanbevolen berichten

Ik zet m'n PC aan.. Het enige wat er gebeurd is dat de fans 1 sec draaien, daarna doet die ook niets meer. Verder gebeurd er niks. Het lampje naast de powerconnector op het moederbord brand wel als er powerkabel in zit en je de computer wilt aanzetten. Ik heb er een nieuwe voeding ingedaan maar dit lost het probleem niet op. Ik denk dat óf het moederbord óf de CPU kapot is. Iemand andere ideeen? Moederbord en CPU is niet te testen of die kapot zijn zonder vervanger dacht ik, klopt dit? Ik heb batterij'tje van BIOS er ook al half uur uitgehad, helpt ook niet. Wie helpt?
Link naar reactie
heb nu een sterk vermoeden dat de MOBO naar de eeuwige jachtvelden is, heb je al eens geprobeerd alle overtollige items eraf te halen, namelijk, netwerkkaart, grafische kaart volledig "naakt" opstarten? en dan één onderdeel plaatsen en opnieuw opstarten, kan je zien welk onderdeel er mss de oorzaak is van het probleem laat iets weten hé elie
Link naar reactie
zal MOBO zijn, steek hem maar binnen, daar deze vermoed ik nog in garantie is, CPU is nog zo vlug niet kapot hoor, natuurlijk als je aan het overclokken bent geweest en te weinig koeling hebt gehad dan kan het zijn dat hij kapot is, of door slechte plaatsing van de koeling op de CPU, wens je geluk toe bij de pcboer elie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...