Ga naar inhoud

Vragen over Processor.


Aanbevolen berichten

Ik heb vaak als ik mijn pc een paar daagjes, of soms al na een dag aan heb staan met downloaden enzo, dat die dan heel sloom wordt en dat alles trager opstart. Het CPU is dan ook hoger dan aan het begin toen ik m aanzette. Als ik m opnieuw opstart is het probleem weer weg. Ik heb het idee dat ie allemaal stuurprogramma's erbij gaat laden.. Op een of ander manier? Kan ik hier iets aan doen? Ik heb trouwens een Celeron processor 2.2 Ghz(clocked op 2,93 Ghz), 512 mb, 120 GB harddisk en windows XP. En nog een vraag is of de pentium 4 processors en stuk sneller zijn dan de celeron, en kun je dit echt goed merken? Alvast bedankt!! Gr Altec
Link naar reactie
[quote:af46a1ee92="altec"]Ik heb vaak als ik mijn pc een paar daagjes, of soms al na een dag aan heb staan met downloaden enzo, dat die dan heel sloom wordt en dat alles trager opstart. Het CPU is dan ook hoger dan aan het begin toen ik m aanzette. Als ik m opnieuw opstart is het probleem weer weg. Ik heb het idee dat ie allemaal stuurprogramma's erbij gaat laden.. Op een of ander manier? Kan ik hier iets aan doen? Ik heb trouwens een Celeron processor 2.2 Ghz(clocked op 2,93 Ghz), 512 mb, 120 GB harddisk en windows XP. En nog een vraag is of de pentium 4 processors en stuk sneller zijn dan de celeron, en kun je dit echt goed merken? Alvast bedankt!! Gr Altec[/quote:af46a1ee92]celerons zijn inderdaad veel trager en dat kun je echt wel merken
Link naar reactie
Een P4 systeem wordt ook traag als bijvoorbeeld je geheugen vol zit :roll: 't ligt dus echt niet aan je processor. Dit is vrijwel zeker een software probleem. Al op spyware en zooi gecheckt? oja, verander je topic titel even. Iedereen die op dit forum een topic opent heeft namelijk FF een pc vraagje.
Link naar reactie
Wat je nu wilt doen werkt niet. Das een beetje hetzelfde als "Ah mijn auto loopt maar 140 top omdat er een aanhanger achter hangt , ipv de aanhanger afkoppelen koop je nu een nieuwe auto" Effe zonder gein. Voor internetten is die Celeron meer dan voldoende, het geheugen loopt na dagen aan te staan gewoon vol door o.a. bagger drivers, geheugen lekken of Ad & Spyware. Kijk daar eerst ff na voodat je die Celly wegdoet want met een nieuwe Proc wordt het probleem niet echt opgelost.
Link naar reactie
[quote:9673f218f6="Vandread"][quote:9673f218f6="pcguy"]ik weet niet hoeveel geheugen je hebt??? anders daar wat bij prikken[/quote:9673f218f6] in ze startpost staat 512.... dit moet genoeg zijn voor wat hij doet :) [size=9:9673f218f6]L E Z E N[/size:9673f218f6] ;)[/quote:9673f218f6] sorry overheen gelezen
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...