anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Delen Geplaatst: 12 maart 2004 Ik heb vaak als ik mijn pc een paar daagjes, of soms al na een dag aan heb staan met downloaden enzo, dat die dan heel sloom wordt en dat alles trager opstart. Het CPU is dan ook hoger dan aan het begin toen ik m aanzette. Als ik m opnieuw opstart is het probleem weer weg. Ik heb het idee dat ie allemaal stuurprogramma's erbij gaat laden.. Op een of ander manier? Kan ik hier iets aan doen? Ik heb trouwens een Celeron processor 2.2 Ghz(clocked op 2,93 Ghz), 512 mb, 120 GB harddisk en windows XP. En nog een vraag is of de pentium 4 processors en stuk sneller zijn dan de celeron, en kun je dit echt goed merken? Alvast bedankt!! Gr Altec Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 [quote:af46a1ee92="altec"]Ik heb vaak als ik mijn pc een paar daagjes, of soms al na een dag aan heb staan met downloaden enzo, dat die dan heel sloom wordt en dat alles trager opstart. Het CPU is dan ook hoger dan aan het begin toen ik m aanzette. Als ik m opnieuw opstart is het probleem weer weg. Ik heb het idee dat ie allemaal stuurprogramma's erbij gaat laden.. Op een of ander manier? Kan ik hier iets aan doen? Ik heb trouwens een Celeron processor 2.2 Ghz(clocked op 2,93 Ghz), 512 mb, 120 GB harddisk en windows XP. En nog een vraag is of de pentium 4 processors en stuk sneller zijn dan de celeron, en kun je dit echt goed merken? Alvast bedankt!! Gr Altec[/quote:af46a1ee92]celerons zijn inderdaad veel trager en dat kun je echt wel merken Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 ik denk dat een P4 op 2,4 ghz sneller is dan jouwn Cellie @ 2,93 ghz dussss... verkopen die hap en een P4 kopen :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 misschien 1-of-ander programma dat je geheugen schoon houd? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 Een P4 systeem wordt ook traag als bijvoorbeeld je geheugen vol zit :roll: 't ligt dus echt niet aan je processor. Dit is vrijwel zeker een software probleem. Al op spyware en zooi gecheckt? oja, verander je topic titel even. Iedereen die op dit forum een topic opent heeft namelijk FF een pc vraagje. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 Weet iemand nog een site of adres waar ik een pentium 4 processor kan kopen, of heeft iemand hier er nog 1 liggen toevallig, die nog niet bij te koop aangeboden staat? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2004 kijk eens hier: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/46/top[/url] Klik een product aan en je ziet direct waar je hem kunt kopen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 Wat je nu wilt doen werkt niet. Das een beetje hetzelfde als "Ah mijn auto loopt maar 140 top omdat er een aanhanger achter hangt , ipv de aanhanger afkoppelen koop je nu een nieuwe auto" Effe zonder gein. Voor internetten is die Celeron meer dan voldoende, het geheugen loopt na dagen aan te staan gewoon vol door o.a. bagger drivers, geheugen lekken of Ad & Spyware. Kijk daar eerst ff na voodat je die Celly wegdoet want met een nieuwe Proc wordt het probleem niet echt opgelost. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 En een celeron is op die snelheid gewoon nog snel genoeg om alles mee te doen gamen gaat ook nog goed want hij zal denk ik vergelijkbaar zijn met een Pentium 4 2Ghz. Je had beter een andere processor kunnen kopen amd athlon xp of een pentium 4 maar ik zou hem zeker niet wegdoen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 ik weet niet hoeveel geheugen je hebt??? anders daar wat bij prikken Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 [quote:a2b3356c2e="pcguy"]ik weet niet hoeveel geheugen je hebt??? anders daar wat bij prikken[/quote:a2b3356c2e] in ze startpost staat 512.... dit moet genoeg zijn voor wat hij doet :) [size=9:a2b3356c2e]L E Z E N[/size:a2b3356c2e] ;) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 [quote:9673f218f6="Vandread"][quote:9673f218f6="pcguy"]ik weet niet hoeveel geheugen je hebt??? anders daar wat bij prikken[/quote:9673f218f6] in ze startpost staat 512.... dit moet genoeg zijn voor wat hij doet :) [size=9:9673f218f6]L E Z E N[/size:9673f218f6] ;)[/quote:9673f218f6] sorry overheen gelezen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2004 Maar welk programma kan ik gebruiken om te kijken welke programma's mijn geheugen in beslag nemen. En waarbij ik ook kan zien welke ik uit kan schakelen. Ik kan uit Taakbeheer niet veel wijs worden. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.