Ga naar inhoud

Benchmarks


Aanbevolen berichten

[quote:7d29e09abf="FTPserver"]Het maakt niet zoveel uit of het nou 3 graden verschil is. Ik geloof at processors wel tegen een temperstuur van 60 graden en hoger kunnen, maar dat is er niet zo goed voor. Zolang ie een beetje rond of onder de 50 graden blijft hoef je er geen zorgen over te maken :wink:[/quote:7d29e09abf] Geloven doen we in de kerk :P . De programmaatjes zijn niet allemaal heel nauwkeurig. zie het als een indicatie. De regel is, is de pc stabiel dan is er niks aan de hand. Maar om een lange(re) de levensduur te stimuleren is 50 graden of minder goed, en makkelijk te bereiken.
Link naar reactie
[quote:4e164e1ecb="diniz"][quote:4e164e1ecb="FTPserver"]Het maakt niet zoveel uit of het nou 3 graden verschil is. Ik geloof at processors wel tegen een temperstuur van 60 graden en hoger kunnen, maar dat is er niet zo goed voor. Zolang ie een beetje rond of onder de 50 graden blijft hoef je er geen zorgen over te maken :wink:[/quote:4e164e1ecb] Geloven doen we in de kerk :P . De programmaatjes zijn niet allemaal heel nauwkeurig. zie het als een indicatie. De regel is, is de pc stabiel dan is er niks aan de hand. Maar om een lange(re) de levensduur te stimuleren is 50 graden of minder goed, en makkelijk te bereiken.[/quote:4e164e1ecb] 3 graden verschil maakt toch niet zoveel uit. Ik heb ooit een programa gehad die zij dat hij -48 graden was :-? Daar klopte dus helemaal niks van
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...