Ga naar inhoud

geheugen: cash latency?


Aanbevolen berichten

[quote:e1930984e6="tweakermatt"][quote:e1930984e6="koene"]dat is slecht voor je geheugen heeft t. matt mij vertelt.[/quote:e1930984e6] jep, das vrij slecht voor je geheugen. Die dingen vinden dat niet bepaald leuk... En vaak post je mobo dan niet meer, moet je bios resetten.[/quote:e1930984e6] Ik heb sinds kort ook een nieuwe (snelle) machine. Op mijn vraag aan de leverancier welk geheugen ik er in moest laten plaatsen cash latency 2 of 2.5 (hij leverde ze beide) was zijn reactie dat een 2 uiteraard sneller was maar waarschijnlijk alleen meetbaar en niet merkbaar. Dus goed overwegen of dit het prijsverschil rechtvaardigd.
Link naar reactie
[quote:efdf094a06="gerardb"][quote:efdf094a06="tweakermatt"][quote:efdf094a06="koene"]dat is slecht voor je geheugen heeft t. matt mij vertelt.[/quote:efdf094a06] jep, das vrij slecht voor je geheugen. Die dingen vinden dat niet bepaald leuk... En vaak post je mobo dan niet meer, moet je bios resetten.[/quote:efdf094a06] Ik heb sinds kort ook een nieuwe (snelle) machine. Op mijn vraag aan de leverancier welk geheugen ik er in moest laten plaatsen cash latency 2 of 2.5 (hij leverde ze beide) was zijn reactie dat een 2 uiteraard sneller was maar waarschijnlijk alleen meetbaar en niet merkbaar. Dus goed overwegen of dit het prijsverschil rechtvaardigd.[/quote:efdf094a06] [offtopic] Ik heb goedkoop cas 2.0 mem!!! 75 euro, 512mb PC2700, begin april 2003! Het was gewoon merkloos geheugen bij Altern*te (noem geen namen :lol: )) [/offtopic] Ik zou, als je je pc vooral voor huis tuin en keuken dingen gebruikt, gewoon ergens goedkoop mem halen. Echt alleen als je die-hard gaat benchen, das je hobby, zon hoog mogelijke bench neerzetten, voor 2-2-2 gaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...