Ga naar inhoud

Leuke XP 2600 vraag Bij de boot zegt hij ik ben een xp 200+


Aanbevolen berichten

:evil: Ik ben bezig met een moederboard van Soltek en een amd xp 2600+ processor.Hoe ik de Fsb of multiplaier ook instel ik kom niet boven de door de boot vertelde 2200+ uit terijl als ik hem in de bios ga overklokken ik wel boven de 2600 uitkom. In het boekje van het board staat dat hij tot 3200 ondersteund [color=red:e5da85c49a]who can help me[/color:e5da85c49a] Gek word ik ervan !!!
Link naar reactie
Heu, Iets meet info? Dus je hebt een Soltek bord -> Welke? Een 2600+ -> Welke precies? post anders de OPN code die op de proc staat. wat voor geheugen heb je? en je stock speeds staan dus op een 2200+ config? Dan moet ie op 133 staan. Hij moet dan waarschijnlijk gewoon op 166, tenzij je dus die andere versie hebt.
Link naar reactie
Je hebt waarschijnlijk een 333MHz fsb uitvoering van de 2600+ (zeker als het een nieuwe is, die 266MHz is bijna niet verkocht). Je fsb staat waarschijnlijk op 133MHz. Door deze op 166MHz te zetten zal je pc hem als de juiste processor herkennen. Je kan dit veranderen door middel van een jumper op je moederbord of in het bios. Dit verschilt per moederbord. Kijk even in het boekje van je moederbord, daar kan je het vast wel vinden :) veel suc6
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...