Ga naar inhoud

bios flashen


Aanbevolen berichten

ik wil mijn bios flashen (Aopen AX34), maar volgens de manual moet ik in dos opstarten en mag dan geen "memory handler"gebruiken zoals bv EMM 386 of andere device drivers. Via windows kan ik bij afsluiten weer opstarten in dos mode, maar mijn dos kennis is helemaal weggezakt merk ik :oops: Als ik dat doe (via windows afsluiten naar dos opstarten), ben ik dan schoon opgestart, zonder emm 386 e.d.? Zo nee, hoe doe ik dat? Vast dank!
Link naar reactie
[quote:beabf11cf7="jorte"]ik wil mijn bios flashen (Aopen AX34), maar volgens de manual moet ik in dos opstarten en mag dan geen "memory handler"gebruiken zoals bv EMM 386 of andere device drivers. Via windows kan ik bij afsluiten weer opstarten in dos mode, maar mijn dos kennis is helemaal weggezakt merk ik :oops: Als ik dat doe (via windows afsluiten naar dos opstarten), ben ik dan schoon opgestart, zonder emm 386 e.d.? Zo nee, hoe doe ik dat? Vast dank![/quote:beabf11cf7] Bootflop van bijv. Windows 98 8) :wink:
Link naar reactie
maak een bootflop . zet op die bootflop het flash progg en de bios update. start de pc op druk op Del. zet dan de boot volgorde van c:??? naar a: start de pc op met die opstart flop draai dan het flash progg. save het oude bios op die flop. zet dan het nieuwe bios erop. start de pc op zet dan weer de bootvolgorde van a:naar c:??. start dan weer op . zet dan het nieuwe bios zo als jij wil
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...