Ga naar inhoud

Cache van een AMD Athlon XP 2400+


Aanbevolen berichten

[quote:1d2aa39ca5="FTPserver"]Hallo, Ik heb thuis een AMD Athlon XP 2400+ met 256Kb cache. Mijn vraag is hoeveel KB cache ik heb als ik hem unlock? Alvast bedankt voor de tips :)[/quote:1d2aa39ca5] huh? als je hem unlocked hou je gewoon nog 256KB cache hoor... is niet een applebred based cpu die je daar hebt... daarnaast is een XP2400 alleen op TB formaat te krijgen dacht ik (of is er wel een barton versie van?) dus er is helemaal geen cache gelocked oid...
Link naar reactie
[quote:69fc11b572="turbulence"][quote:69fc11b572="FTPserver"]Hallo, Ik heb thuis een AMD Athlon XP 2400+ met 256Kb cache. Mijn vraag is hoeveel KB cache ik heb als ik hem unlock? Alvast bedankt voor de tips :)[/quote:69fc11b572] huh? als je hem unlocked hou je gewoon nog 256KB cache hoor... is niet een applebred based cpu die je daar hebt... daarnaast is een XP2400 alleen op TB formaat te krijgen dacht ik (of is er wel een barton versie van?) dus er is helemaal geen cache gelocked oid...[/quote:69fc11b572] Ik had gehoord dat je wel extra cache erbij kon krijgen. alvast bedankt :)
Link naar reactie
[quote:e2873fd0d6="Marcel de Reus"]Kon je bij de Thorton niet extra cache erbij krijgen met een unlock? Je zou dan de cache naar de waarde van een Barton 512kb vergroten, maw verdubbelen dus.[/quote:e2873fd0d6] klopt, alleen mijn cache mod is nog niet goed Dacht dat de Thorton alleen in 2000+ en in 2200+ te verkrijgen is.. Wist niet eens dat ik een Thorton kreeg, had gerekent op een Tbred, kon ook zijn dat ik een palo kreeg, maar ik was lucky :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...