Ga naar inhoud

wat vinden jullie van deze behuizing?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Het is een kwestie van smaak wat je wel of niet mooi vindt, daar valt nu eenmaal niet over te discussiëren. Ik ben meer van mening dat kwaliteit, ruimte en bevestigingsmogelijkheden echt belangrijk zijn, natuurlijk ga je geen thermaltake Xaser kopen puur om de bruikbaarheid...... Zelf heb ik zo`n TT-kast en ik moet wel erbij zeggen dat hij werkelijk enorm zwaar is, je kan net zo goed een kluis kopen, want met 17-19 kilo leeg is het natuurlijk geen vedergewicht. Nu heb ik er 1 DVD-speler 2 branders en 4 hd's in hangen en een zware enermax voeding en dat kreng is haast niet meer te tillen. Misschien moet je kast maar doorkrassen als je regelmatig de pc meeneemt naat Lan-party's ofzo. die 7 ventilatoren kun je gelukkig regelen zodat je zelf kan bepalen hoe hard je het geluid ervan wilt hebben. Ruimte zat: er kunnen 6 HD's in die er dwars in worden geschoven. Oerdegelijk afgewerkt en kast kan op slot,; handig als je kinderen hebt. Je hebt ook geen schroeven nodig om Hd's en speler/branders te inbouwen, behalve dan de floppy-drive..... Al met al ben ik er zeer over te spreken, maar over het uiterlijk valt niet te twisten: of je vindt 'm mooi of niet, dat is een persoonlijke kwestie
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...