Ga naar inhoud

wat vinden jullie van deze behuizing?


Aanbevolen berichten

ik vind de thermaltake kasten ook geen mooie kasten hoor...ik vind ze er niet uitzien om eerlijk te zijn ik vind de meeste zelf gemodde kasten mooier....en toch houd ik daar ook niet van...ik moet helemaal niks hebben van al die kermis lichtjes :P maar jah....als je het een mooie kast vind...en je hebt geld genoeg...zou ik hem zeker kopen. het zijn wel goeie kasten
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Pcguy ik geef puur mijn mening over de kast en hoe het onstaan is..... Ik kraak niemand af of wat dat ook, wat jij dus wel doet. Je hoeft mij niet te gaan flamen, hier ben ik niet van gedient, als je begrijpt wat ik bedoel wellicht kun je jou instelling bijstellen..... en als je het zo graag wilt weten, ik heb alleen intern aan mij Chieftec Dragon gedremelt puur omdat mijn koelblok anders niet paste, enige waarvoor ik zal modden is waterkoeling en misschien wil ik het logo van metallica in mijn kast modden (iedereen die het logo kent weet hoe moeilijk dit is ;)) [img:1f419d0343]http://www.arena-chieftec.de/PC_Chassis/Dragon_Series/Da-01bd.jpg[/img:1f419d0343]
Link naar reactie
[quote:6acb7fbc10="hjs"] Ik heb vorige week een foto gezien van de kast van RD en ik ben wel weer helemaal genezen voor wat betreft een raampje (al die draden ;) ) [/quote:6acb7fbc10] mmm, dat ligt meer aan het feit dat ik geen ty-rips heb gebruikt om mijn draden op te bergen niet aan het raampje in de kast. :) (rommel chieftec dragon kast van mij: [url=http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/Hpim0101.jpg]foto1[/url] [url=http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/Hpim0102.jpg]foto2[/url] ) maar die Antec Sonata vind ik inderdaad een fraaie kast. Mijn voorkeur gaat uit naar kasten van Antec of Chieftec, verder vind ik Lian-li en coolermaster fraaie ALU kasten hebben, maar die zijn weer behoorlijk prijzig.
Link naar reactie
De kast ziet er degelijk uit. Toch puntjes van kritiek. 1) de aansluitingen voor de audiokabels bovenop de case zijn onhandig geplaatst. Als je er al gebruik van wilt maken zitten je kabels wel erg raar. Maak je er geen gebruik van dan is het overbodig en te veel betaald. Zowiezo kan je geen 'troep'meer op de kast zetten vanwege OF de kabels OF de vorm van het kabeldekseltje. (bij mij staatn er bijvoorbeeld bakjes op m'n PC) 2) Het deurtje naar je docks is leuk bedacht, maar lijkt me uiterts onhandig. Iedere keer je deur open maken alvorens je een DVD/CD in je la kan proppen lijkt me niets. Ik vind t wisselen van de schijfjes in een toegankelijke driver al vervelend, laat staan als ik er nog een extra deur voor moet open doen. Ik voorspel dat dat deurtje binnen NO TIME standaard wagenwijd open staat. 3) weer over het deurtje. Bij mij staat de kast RECHTS van me (omdat ik rechts ben) Het scharnierpunt van het deurtje zit LINKS. Het deurtje draait dus verkeerd open: je zit altijd tegen de deur aan te staren en moet er "omheen" grijpen 4) het gekke draadje voor een alarm of volledige terminating als je case open is wel erg betuttelend. Overbodig en dus te veel betaald. 5) algemene indruk is overkill. Over smaak valt verder niet te twisten, als jij de kast mooi vind is dat voor jou zo.
Link naar reactie
[quote:5bbe963bee="hjs"]Die kast komt zeker ook nog eens zonder voeding? Dus je kan nog een 100 euro uitgeven voor een kwaliteits voeding ;)[/quote:5bbe963bee] klopt volges mij... kast is best duur trouwes zo'n 180/200 euro tja wat wil je... 200 euro voor een straaljager met 7 motoren valt best mee ;) :lol: in die prijsklassen ga ik liever naar een mooie lian-li kijken ofzo 8)
Link naar reactie
[quote:3f36d7cd13="Vandread"]Pcguy ik geef puur mijn mening over de kast en hoe het onstaan is..... Ik kraak niemand af of wat dat ook, wat jij dus wel doet. Je hoeft mij niet te gaan flamen, hier ben ik niet van gedient, als je begrijpt wat ik bedoel wellicht kun je jou instelling bijstellen..... en als je het zo graag wilt weten, ik heb alleen intern aan mij Chieftec Dragon gedremelt puur omdat mijn koelblok anders niet paste, enige waarvoor ik zal modden is waterkoeling en misschien wil ik het logo van metallica in mijn kast modden (iedereen die het logo kent weet hoe moeilijk dit is ;)) [img:3f36d7cd13]http://www.arena-chieftec.de/PC_Chassis/Dragon_Series/Da-01bd.jpg[/img:3f36d7cd13][/quote:3f36d7cd13] okej je geeft je mening dat is waar, maar ik vind persoonlijk dat het wel op een nettere manier kon, maar dat van mij had ook op een nettere manier gekunnen als ik eerlijk ben! zulle we maar kappe met dat gebok over deze kast (hoe mooi of lelijk je hem ook vind) wel een stevige kast en mijn mening blijft dat hij er mooi uitziet, en je hebt ook geen fans te weinig en trouwens, nog veel suc6 met het logo van metallica want ik weet hoe moeilijk hij is (al heb ik hier weer een andere mening als jij, en dat is dat ik hun muziek niet mooi vind)
Link naar reactie
[quote:b499cccb72="pcguy"] okej je geeft je mening dat is waar, maar ik vind persoonlijk dat het wel op een nettere manier kon, maar dat van mij had ook op een nettere manier gekunnen als ik eerlijk ben! zulle we maar kappe met dat gebok over deze kast (hoe mooi of lelijk je hem ook vind) wel een stevige kast en mijn mening blijft dat hij er mooi uitziet, en je hebt ook geen fans te weinig en trouwens, nog veel suc6 met het logo van metallica want ik weet hoe moeilijk hij is (al heb ik hier weer een andere mening als jij, en dat is dat ik hun muziek niet mooi vind)[/quote:b499cccb72] hehe ik sta niet bekend om mijn subtiliteit... :roll: maar ik ben milder geworden :wink: ..ik stel het ook een tijdje uit... weet nog niet hoe ik dat ga doen maar heb net een idee gekregen, op een a3 printer @ school het logo uitprinten :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...