Ga naar inhoud

wat vinden jullie van deze behuizing?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:9a32829bdc="bbx"]mijn oog is gevallen op de thermaltake Xaser 3 V2000A case. Ik vind deze wel erg mooi en hij schijnt ook erg handig te zijn. Er zitten 7 fans in!! Niet wat overdreven? Kortom, wat vinden jullie ervan? [url]http://www.thermaltake.com/xaserCase/xaser3/v2000a.htm[/url][/quote:9a32829bdc] Ik vindt hem super mooi echt waar ! en 7 fans dat is toch fijn heb je goede cooling :)
Link naar reactie
Zeker een hele mooi behuizing, het grote voordeel is ook dat er een hoop bij zit/in zit. Alleen ik denk dat als je alle 7 fans aan heb dat het flink wat geluid maakt, volgens de specificaties maken ze 30 db per stuk dat is opzich niet veel maar zeker hoorbaar. Omdat het er 7 zijn zal het totale geluidsnivo wel wat hoger zitten dan 30 db maar je kan er natuurlijk altijd voor kiezen een paar uit te zetten. (hangt ook een btje van de hoogte van de toon af of het storend is)
Link naar reactie
je moet er van houden vind ik persoonlijk.. ik vind de TT kasten er vaak ook een beetje Te opgedirkt uitzien.. het is niet mijn keuze, vind de strakke kasten van LianLI en de kasten van chieftec/antec net iets mooier, maar goed zo iedereen zn eigen mening. maar goed, de kasten zijn erg populair, dus er zijn wel genoeg mensen die hem wel mooi vinden... moet ook zeggen dat ik 7 fans wel erg veel vind. het is iig wel een opvallende kast waar je zeker wel op een LANparty mee op zal vallen.
Link naar reactie
thermaltake kasten vind ik persoonlijk de kitsch kasten ...onstaan door de mod-hype die onstaan is, ideaal voor mensen die te lui, oncreatief,2 linkerhanden etc hebben om het zelf te doen... 7 casefans fans lijkt me overkill maar opzich qua kwaliteit etc zit et wel snor met die kasten zijn gewoon zelfde kwaliteit als chieftec/antec etc
Link naar reactie
@ vandread: dat jij zo idioot bent om je pc kast met een dremel naar de filestijnen te helpen en vervolgens een oer lelijke pc kast overhoud wil niet zeggen dat iemand anders geen mooie kast mag kopen die in de fabriek op een mooie manier gedremelt is en niet zown kaaiwerk kast is als jij hebt als je eraan zou gaan zitten dremelen!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...