Ga naar inhoud

Celeron ook slecht als het gaat om coderen? (video, enz)


Aanbevolen berichten

De nedelen zijn daarvoor te groot: Ten eerste is de warmteproductie veel te hoog in zon klein kastje De prijs schiet omhoog als ik dat doe De techniek is nouw niet echt meer modern en ik doe liever tegen de tijdt van de HCC een grote uprgade aan mun joofdPC (nieuw mobo+proc+mem) Heb net nieuw en snep RAID 0 syteem in andere PC. En dan wel een van de belangrijkste: Nog meer gezeur van mijn ouders. Ik denk dat ik toch voor de celeron ga, wil het liefst alles bij een winkel kopen en dat wordt waarschijnlijk alternate, aangezien mijn vader daar binnekort toch naar toe moet komt dat mooi uit.
Link naar reactie
ff of topic: ik zou je je videokaart eerder vervange dan je proc, mobo, mem (of een reepje geheugen erbij) on topic: ik zou voor een p4 2,0ghz gaan ipv een celly, of een p4 2,8 en van die kleine je hoofd pc maken want die warmte produktei zal wel iets meer zijn maar heel erg veel maakt het volgens mij ook niet uit!
Link naar reactie
[quote:9c4f93e9c7="pcguy"]ff of topic: ik zou je je videokaart eerder vervange dan je proc, mobo, mem (of een reepje geheugen erbij)[/quote:9c4f93e9c7]Allebei 'pas' gedaan: 3/4 jaar geleden zon Point Of Vieuw FG4 Ti 4200 gekockt (die met die extra (overdreve) koeling erop, draait op 4600 waardes nu) en pas nog wat geheugen gedaan, nu in totaal iets van 393 MB (128+256) maar is maar PC133 geheugen dus schiet niet op. Vandaar dat het mobo vervangen moet worden. Wil ik graag nog eve uitstellen omdat er binnekort veel 64 bits zal zijn en dan zekken de 32 bits prijzen. [quote:9c4f93e9c7]on topic: ik zou voor een p4 2,0ghz gaan ipv een celly, of een p4 2,8 en van die kleine je hoofd pc maken want die warmte produktei zal wel iets meer zijn maar heel erg veel maakt het volgens mij ook niet uit![/quote:9c4f93e9c7]Als je de tests leest staat er in dat het eining probleem aan dit ding is dat de warmte moeilijk weg kan. De HDD werdt geloof ik bij Tom's hardware iets van 40 grade. En de rpoc in ruststand 50, dat is niet al te best aangezien er geen ruimte is voor overdreve koeling. Als ik voor de 2.4 Ghz celly ga bespaar ik 100,- En aangezien ze bij Alternate geen 1.8/2 GHz meer verkopen zal ik denk ik toch maar daarvoor gaan.
Link naar reactie
over die videokaart, ik keek verkeerd en dacht dat je intercefior was, en ja als je nog met sdram werkt dan is het een goed idee om idd een andere mobo te nemen en ddr die temps zijn wel heel erg hoog ja dat is waar (andere bb's viel het wel mee die me vriend 2 had staan, weet de naam zo niet) maar met video klojen dat vraagt toch ook veel?? dus stook je ook flink omhoog
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...