Ga naar inhoud

Abit KD7 A


Aanbevolen berichten

Wat is dan het verschil tussen een VIA Apollo KT400A chipset en een nForce2 400 chipset? Is dit een merkenkwestie te noemen qua chipset of is het ene merk nu eenmaal stabieler en vooral communicatief beter met de andere onderdelen dan het andere merk? Het is namelijk zo dat ik een behoorlijke tijd met een Abit bordje heb gewerkt en daar eigenlijk niet vanaf wil, dit omdat het bordje tijden en tijden zeer constant bleef draaien en me geen problemen gaf. De Asus waar ik de specs van las heeft als enig verschil met de Abit dat het kan draaien op een snelheid van 400 Mhz FSB en dat de Abit tot 333 kan gaan.
Link naar reactie
[quote:1b640cc171="Vandread"]Via kt400 = oud vergeleken met de nf2 deze is gewoon een stuk beter Als je voor abit wil gaan (wat begrijpelijk is ^_^) kijk dan es voor de NF7 waarvan de NF7-s het modernst is qua opties, ik weet niet wat het prijsverschil is maar als het geen probleem is nf2 :)[/quote:1b640cc171] jah de nF2 is gewoon goed :P lekker stabiel, en het snelst.
Link naar reactie
Ik heb de Asus A7V8X VIA KT400 chipset ik wil eventjes zegen dat deze VIA KT400 helemaal niet instabiel is en zeker gelijk of zelfs beter dan NVIDIA, Aan eigenschapen is hij gelijk Mijn VIA KT400 ondersteunt DDR400 PC3200, AGP8X, Serail ATA, PCI2.2. Maar VIA KT400 is zeker niet veroudert! VIA is sterk maar ook Professional. Maar ik raad aan NVIDIA omdat die DualChannel kan maar dat is niet zoveel, Ik raad een Asus A7N8X Deluxe Nieuwste versie Ultra400 of een MSI Nforce2 Ultra400
Link naar reactie
Ik las in een topic hier op het forum dat er een lcd-schermpje wat de CPU temperatuur en HDD temperatuur aangeeft en in een bay gezet kan worden. Dit klinkt voor mij erg interessant, ik heb ook al een site gezien waar ik zo'n kit kan kopen. Mijn vraag is, is het gemakkelijk om de sensors te bevestigen op het moederbord de Abit kd7-a? De search functie brengt me niet naar de plek met de info daarover.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...