Ga naar inhoud

[laptop] geheugen + cd-rom


Aanbevolen berichten

[quote:880bf3edb8="scenic20"]Het enige nadeel is dat je daar vanaf meestal niet kan booten. Dus windows Xp installeren lukt niet. @jackdegek: Is een paralelle cd-rom speler niet vreselijk langzaam als je die aan je pc hebt?[/quote:880bf3edb8] Een parallelle cd rom is idd niet het toppunt van snelheid, maar het is zeker te doen om windows mee te installeren. Ik heb er zelf windows 95 mee geinstalleerd op verschillende desktops. Ik denk dat je idd niet zomaar kunt booten van een parellelle cd rom speler, dat is dan idd een probleem... Misschien zou het wel lukken in combinatie met de windows xp opstartdiskettes (je boot dan niet van de cd rom maar met diskettes, je hebt dan wel zes diskettes nodig).
Link naar reactie
Hoezo is een netwerkinstall eigenlijk zo'n groot probleem? Als ik het zo lees gaat het je aardig wat centen kosten hoe dan ook. Is het niet iets om Slackware Linux via een netwerkinstall erop te gooien? Is veel sneller dan Windows XP en extra software zul je gezien het complete pakket niet snel nodig hebben. Als dat ding USB heeft kun je extra software er anders altijd nog met een diskonkey opzetten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...