Ga naar inhoud

Moederbord voor pentium III


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb dus nog een pentium 3 liggen met bijbehorend sdram geheugen. Maar omdat ooit eens de AGP poort verknald is kun je alleen nog maar werken via een PCI videokaart. Nu zou ik hier graag een nieuw moederbord voor in de plaats zetten. Maar volgens mij worden deze niet meer gemaakt. Nou had ik volgens mij ooit ergens gelezen dat een socket a het zelfde is als een socket 370. Dit weet ik alleen niet meer zeker. Dus is dit waar? Het gaat om een Intel Pentium 3 van 677 Mhz. Alvast hartelijk bedankt!
Link naar reactie
[quote:59c8fddc47="scenic20"][quote:59c8fddc47="Duketheboss"]Je kan voor dezelfde prijs beter een AMD bordje kopen.....[/quote:59c8fddc47]Dan zou hij ook een nieuwe cpu moeten kopen, en ik denk dat, dat juist niet de bedoeling is. Scenic20[/quote:59c8fddc47]Inderdaad, want dan moet ik nog veel meer vervangen. Namelijk: MOBO CPU RAM Voeding Kast En dit is toch effe iets te duur. En een nieuw moederbord kost ook al gauw 60 a 70 euro heb ik gezien. (als je tenminste een goede wil) Dus dan blijft dat pc'tje voorlopig nog maar even draaien met een pci videokaartje van 8 MB. Maar bedankt voor jullie hulp. :D
Link naar reactie
eBay.de , dat is gewoon de plek voor een PII&III mainboard, zat te koop voor deze CPU voor rond de 25 Euro, heb net vanuit China even gekeken, dus doe je voordeel. Als je via je bankrekening betaalt, vraag dan eerst hun IBAN nummer en de betaling kost geen cent extra, hooguit de verzendkosten,maar daar ga je ook niet van dood. Kocht voor kennissen in Nederland eergisteren XP pro-Home en win 98 Se , tezamen 4,50 euro, ingeseald en wel ,ziet er origineel uit,is wel de chinese versie!
Link naar reactie
eBay.de , dat is gewoon de plek voor een PII&III mainboard, zat te koop voor deze CPU voor rond de 25 Euro, heb net vanuit China even gekeken, dus doe je voordeel. Als je via je bankrekening betaalt, vraag dan eerst hun IBAN nummer en de betaling kost geen cent extra, hooguit de verzendkosten,maar daar ga je ook niet van dood. Kocht voor kennissen in Nederland eergisteren XP pro-Home en win 98 Se , tezamen 4,50 euro, ingeseald en wel ,ziet er origineel uit,is wel de chinese versie!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...