Ga naar inhoud

Geheugentype laptop


Aanbevolen berichten

Ik heb een oude laptop Toshiba Satellite 1730 met 64Mb - zonder handleiding. Het geheugen wil ik graag uitbreiden met 128 Mb tot het maximale van 192Mb (zo is mij via Internet duidelijk geworden). Aan de onderkant van de Toshiba zit een luikje met aan de ene kant volgens mij een modem, en aan de andere kant een wit slot, dat wellicht voor geheugen is. Mijn vragen: 1. is dat witte slot inderdaad voor uitbreiding van je RAM? 2. Volgens mij heb ik PC-100 SDRAM nodig; hoeveel pins is dat? 3. is dat soort geheugen nog ergens te krijgen? Ik heb op Internet één plek gevonden waar het voor de Toshiba werd aangeboden, maar ik weet liever zeker dat het past - en dat ik ook weet _waar_ ik het in moet douwen :) Dank voor de eventuele hulp.
Link naar reactie
[quote:845eeb3ef1="jackdegek"]bij [url=www.geheugen.com]geheugen.com[/url] verkopen ze geheugen voor je laptop, 128 mb kost je rond de 65 euro. suc6![/quote:845eeb3ef1] Bedankt allemaal voor de reacties! Ik had de module inderdaad ook gezien op geheugen.com - vandaar de "kennis" over maximaal 192Mb- maar het enige dat ik me nog steeds afvraag: is dat slot in de bodem nou voor geheugen of niet? Of moet ik de kast openschroeven?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...