Ga naar inhoud

CPU + geheugen + VGA


Aanbevolen berichten

Dat wil ik niet zeggen, dat je hiermee niet goed kan overclocken. Ik heb een asrock k7vt2 met amd xp 2400+ van 2,0 GHz. Deze heb ik overgeclockt naar 2,25 Ghz wat overeenkomt volgens de computer met een AMD xp 2800+. En dit draait toch aardig stabiel. Asrock is een aftakking van ASUS. Dit zijn gewoon degelijke moederborden, maar dan zonder al die extra's zodat het weer goedkoper wordt. Maar je moet er niet al teveel van verwachten, omdat dit moederbord een niet zoheel uitgebreide bios heeft. (maar goed genoeg voor mij) Ik heb dus niets tegen dit moederbord. Ik zeg altijd je moet het eerst getest hebben voordat je een oordeel kan uitbrengen.
Link naar reactie
moederbord ben ik eerlijk gezegd niet kapot van maar het schijnt dat het wel meevalt (alleen heb ik dat nog niet gemerkt), en voor 350 euro, kun je een heel eind komen met upgraden: radeon 9200 pro (als pro nog te krijgen is anders een gewone maar GEEN se) (80 euro????) 2600+ (120 euro) 512mb pc3200 (90 euro) deze prijzen weet ik niet helemaal zeker :oops: maar ik kan me herrineren dat ik dit voor me oom had gehaalt ongeveer, als je geld overhoud zou ik als ik jou was een betere videokaart uit zoeken die proc is snel zat en 512 mb is ook genoeg alleen die videokaart kan je misschien naar een r 9600?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...