Ga naar inhoud

overclocken pIII???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:ca022c8691="jayday"]Nog ffies over het verwijderen als ik m naar beneden duk zodat ie loskomt dat schiet hij niet over het lipje van het socket heen dus lukt t niet.... :wink:[/quote:ca022c8691] Het verwijderen van de koeler bedoel je? En hieruit maak ik op dat je een Slot1 hebt... Tjah, eehm, daar valt weinig aan uit te leggen, mss kan iemand in je buurt het voordoen?
Link naar reactie
[quote:6a9799e29a="jayday"]nee tis een socket 370 en inderdaad de koeler sorry :wink:[/quote:6a9799e29a] shit, jah, ik bedoelde S370, maar ik typte Slot1 :oops: Tjah, je meot een schroevendraaier in die klem zetten en dan die clip er zo afwippen. Kijk uit dat je niet uitschiet met je schroevendraaier en een paar printbanen van je mobo naar de eeuwige jachtvelden kras
Link naar reactie
[quote:245485bc4f="jayday"]Ik heb hier namelijk nog 2 Celeron's s370 liggen dus d8 ik als ik dan voor het eerst ga overclocken dan doe ik het eerst daarmee voor ik het hele zooitje om zeep help...[/quote:245485bc4f] Die celerons hebben een fsb van 66Mhz en je mobo gaat tot 133Mhz zeg je. Maw, een prachtig idee!!! :D :D Dan heb je wel wat ruimte om over te klokken
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...