Ga naar inhoud

welk geheugen is beter ?


Aanbevolen berichten

De samsung pc2700 zijn wel goed te oc-en maar ik zie dat je een dell hebt dus daar maakt zeker niet veel uit. Dan zou ik kijken welke de strakste timings heeft. PS De pc3200 van samsung is weer heel slecht te oc-en in tegenstelling tot de pc 2700. Soms vraag ik me af met welke je verder komt de pc3200 of de 2700 :roll:
Link naar reactie
[quote:b7378377ba="barttange"]De samsung pc2700 zijn wel goed te oc-en maar ik zie dat je een dell hebt dus daar maakt zeker niet veel uit. Dan zou ik kijken welke de strakste timings heeft. Soms vraag ik me af met welke je verder komt de pc3200 of de 2700 :roll:[/quote:b7378377ba] dat was voornamelijk met de vroegere verkochte pc2700 samsung strippies, tegewoord worden de goede chippies beter uitgezocht en gaan die naar OC reepjes voor bv corsair ozc etc TS kan je misschien wat meer achtergrond info geven bij je vraag :) aangezien je ze blijkbaar al allebei hebt ofzo?
Link naar reactie
[quote:b1b80e4d88="AswinW"]Sisoft sandra geeft op voor: - samsung.. een CL van 2.5 - Infineon... een CL van 2.0 Toch is de Samsung een kleine 4 % sneller en ik snap er niets van.[/quote:b1b80e4d88] Er zijn nog meer timings dan alleen de CAS timing natuurlijk. Bovendien kun je natuurlijk ook afwijkingen hebben in je benchmarkresultaten. Je kunt het beste een paar keer achter elkaar benchen en een gemiddelde nemen. Verder snap ik idd ook niet zo goed waarom je het nu precies wilt weten aangezien je klaarblijkelijk beide modules al hebt?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...