Ga naar inhoud

mobo probleem


Aanbevolen berichten

duron 1600 hoort standaard op 1600 mhz te lopen..... ..en ook wat jasper zegt :P ... beetje weten wat je doet is ook wel een pre :roll: en beseffen dat als je de boel verneukt het je geld kan kosten ;) hoeveel is je FSB en wat is je MP? hoe warm is je CPU? hoe hoog staat het voltage? watvoor geheugen heb je? ik kreeg een slechte duron 1600 maximaal op 2000 mhz stabiel.... met ongeveer 1,85 vcore. als je een goede stepping hebt en een beetje behoorlijke koeling kom je tot 2200/2300 mhz 8)
Link naar reactie
fsb is nu 110 en draait nu 1320mhz 110*12 mp=auto maar als ik hem zelf instel op 110*13 krijg ik dus zwart beeld doe ik mn vcore omhoog (hij staat nu op 1.500) blijft het t zelfde en mn vcore kan max. 1.600 hebben temp= met cpu burn ong. 29 graden dus dat is goed geheugen= kingston 128mb 2.6v ddr sdram 3200/400 dus moet ik mijn ambios updaten of iets anders?????? :roll:
Link naar reactie
uh hij moet standaard op 133 x 12 lopen.... als je alles op auto zet waar loopt ie dan op.... en wellicht is een bios update een optie maar ik weet niet hoe oud die van jou is... heb je trouwes deze? http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=456 hier zou je ook es naar wat info kunnen zoeken :) lees ook je manual eens...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...