Ga naar inhoud

Toshiba Pentium II moederbord... Probleem????.....


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb thuis veel moederborden etc. liggen. Ik heb een probleem met een Pentium II moederbord. Het is waarschijnlijk een Toshiba KX616 moederbord (Als ik hem aanzet zie ik toshiba staan). Het probleem: Ik heb het moederbord helemaal aangesloten. Ik heb alleen een hardeschijf erin zitten een diskettestation. Als ik hem dan aanzet, dan komt een scherm met TOSHIBA erop. Ik zie dan opeens de numlock lampjes etc. knipperen, en dan blijft het hele systeem hangen. En voor dat het systeem blijft hangen piept het moederbord 1 keer. Als ik dan op Numlock druk, dan reageert het lampje er ook niet meer. Kan iemand mij hiermee helpen? :cry: Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden. :wink: Alvast bedankt voor de reactie!!!!!!!!!!!! :)
Link naar reactie
[quote:11140fbc15="Interficior"]misschien heeft iemand de CMOS verkloot, dus probeer dat jumpertje voor de CMOS reset te vinden en verplaatsen. (in het moboboekje staat waar die jumper zich bevindt)[/quote:11140fbc15] Bedankt voor je reactie. Het probleem is dat ik GEEN boekje ervan heb. Via google zijn er ook niet zoveel resultaten uitgekomen met deze zoekterm: Toshiba KX616 Ik hoop dat dat ding nog te redden is :(
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...