Ga naar inhoud

AMD en koeler?


Aanbevolen berichten

[quote:a4b7cf708c="diniz"]Gewoon een boxed kitje bestellen, de cooler die er dan bijzit is van goede kwaliteit voor dat geld en stil.[/quote:a4b7cf708c] Ik dacht dat die fans van AMD juist luidruchtig en maar net-voldoen-aan-de-eis waren. Is dat vernieuwd of ios dat gewoon niet zo? In ieder geval: als je gaat overklokken zou ik het toch niet op die boxed koeler houden.
Link naar reactie
Mbt de koeler staan er al goede adviezen, nu nog voor het mobo: Ik zou gewoon uitkijken naar een moederbord met een nForce2 moederbord dat aan je eissen voldoet. Belangrijk daarbij is dat je erop let dat het moederbord Soundstorm heeft, een zeer goede onboardgeluidschip. Verder hebben zo goed als alle moederborden met Soundstorm wel USB en LAN onboard dus dat komt wel goed. Enkele mogelijke opties: Abit NF7-S Asus A7N8X Deluxe Epox 8RDA+
Link naar reactie
[quote:213376e838="Marcel de Reus"]Mbt de koeler staan er al goede adviezen, nu nog voor het mobo: Ik zou gewoon uitkijken naar een moederbord met een nForce2 moederbord dat aan je eissen voldoet. Belangrijk daarbij is dat je erop let dat het moederbord Soundstorm heeft, een zeer goede onboardgeluidschip. Verder hebben zo goed als alle moederborden met Soundstorm wel USB en LAN onboard dus dat komt wel goed. Enkele mogelijke opties: Abit NF7-S Asus A7N8X Deluxe Epox 8RDA+[/quote:213376e838] //offtopic heb ik een soundstorm mobo? (MSI K7N2 Delta-L)
Link naar reactie
[quote:3d25c0945b="Allardje"][quote:3d25c0945b="Interficior"] //offtopic heb ik een soundstorm mobo? (MSI K7N2 Delta-L)[/quote:3d25c0945b] Voor zover ik op de site heb kunnen zien heeft hij wel 6.1 en zo, maar ik heb niets gevonden over soundstorm(kan best zijn dat ze het niet allemaal vermelden)[/quote:3d25c0945b] okee, bedankt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...