Ga naar inhoud

kan er niks mee


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een PIII 866 Aopen moederbord. Sinds kort doet die raaaaa, mijn computer. Als ik de computer opstart en op Windows 98 me, zit Dan doet die maar 2 of 5 min goed, en start opnieuw weer op En dat 2 of 4 keer. Nu doet die helemaal niks meer alleen dat ik een zwart beeld krijg En aan/uit zet met de hoofd schakelaar die achter de computer zit. Ik kan nog niet eens bij de bios kommen of opstarten met de opstardiskete. :cry: Wat ik gecontroleerd heb is de. Moederbord, videokaart, en stroom is goed. Ik weet niet wat ik nog kan doen. Ja de computer door de raam gooien. Alle vast bedankt voor de reactie. :( Nic
Link naar reactie
[quote:698de6bb76="Nic1"]He, ik snap er niks van. wat doe ik dan verkeert. :o[/quote:698de6bb76]kan er niks mee Als u een nieuw onderwerp start, geef dan de essentie van uw vraag of stelling zo duidelijk mogelijk weer in de titel. Een onderwerp als Vraagje, Computerprobleem of Help mij zegt uw medebezoekers niets; de meeste onderwerpen in dit forum zijn immers hulpvragen bij computerproblemen. Neem het onderwerp van uw vraag kort in de titel op, bijvoorbeeld: Hoe sluit ik mijn analoge videorecorder aan op een pc? of IE 6 loopt vast onder Windows 95. Geef vervolgens in het bijbehorende bericht een duidelijke schets van de situatie. Zeg bijvoorbeeld niet slechts: Mijn computer doet het niet, maar geef aan wanneer uw probleem precies optreedt, wat er precies gebeurt, wat voor systeem of welke software u gebruikt en onder welke omstandigheden het probleem ontstaan is. Als u alle relevante informatie duidelijk bij uw vraag vermeldt, is de kans dat u snel een bruikbaar antwoord krijgt aanmerkelijk groter.
Link naar reactie
[quote:93c87d234d="Nic1"]wat doen jullie toch moelijk gaa toch met je barbie spelen of iets dergelijks. ik heb een vraag over de computer en daar wil ik graag antwoord op en geen gezeik over de onderwerp die ik geplaats heb. daar schiet ik niks mee op. Gr Nic1[/quote:93c87d234d] geef mij maar een lekkers fles bokma. dan mag jij met de poppen blijven spelen
Link naar reactie
Het is heel simpel, plextor heeft gelijk. Hier kunnen we gewoon niets mee. De PC doet het helemaal niet meer, dus van via software als CPUcool of Aida wat zaken opvragen is geen sprake meer. Je hebt zelf al gecontroleerd wat er niet kapot is en het enige wat wij kunnen zeggen is dus dat er dan iets anders kapot is. Je zult gewoon onderdeel voor onderdeel uit moeten wisselen naar een andere PC en dan hebben het dus over mobo, proc, geheugen, voeding en videokaart. Dat zijn de elementaire zaken voor het booten.
Link naar reactie
sorry dat ik een beetje gek overkom :evil: maar ik werd een beetje gek van de antwoord ik dacht dat ik hier hulp zou krijgen en geen commentaar over de onderwerp mijn probleem heb ik uitgelegd in het bericht als het moeilijk is om een passen antwoordt te geven reageer dan niet. Marcel de Reus He bedankt voor je antwoordt Maar verder kan ik niks aan toevoegen ik dacht dat er iemand de zelfde probleem heeft gehad als ik, die mij dan kan helppen.
Link naar reactie
Wat plextor schreef was bedoeld om je te helpen, niet om je af te zeiken. Als jij een probleem met je computer hebt en je wil graag geholpen worden, moet je proberen om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Ik kijk bijna dagelijks op dit forum, maar lees alleen de berichten waarvan het onderwerp mij aanspreekt (denk dat dit voor de meeste mensen geldt) Iemand die jouw onderwerp niet interessant vindt, zal het niet lezen (en dus ook geen antwoord geven). Hetzelfde geldt ook voor je openingspost: Hoe meer informatie je geeft (welke hardware heb je, wat werkt wel en wat niet, wat heb je zelf al geprobeerd) des te makkelijker wordt het voor anderen om een gericht antwoord te geven. Je schrijft dat moederbord, videokaart en voeding goed zijn, hoe heb je dit gecontroleerd?
Link naar reactie
[quote:b5067ac1df="Nic1"] He bedankt voor je antwoordt Maar verder kan ik niks aan toevoegen ik dacht dat er iemand de zelfde probleem heeft gehad als ik, die mij dan kan helppen.[/quote:b5067ac1df] Er zijn hier dagelijks mensen met een soort gelijk probleem. Toch is het echter niet te zeggen waar bij jou de oorzaak ligt. Je zult gewoon echt elk onderdeel los moeten testen, helaas maar waar.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...