Ga naar inhoud

mobo voor [b]pc133[/b] en athlon XP1800/ti4200


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe vga en proc. Nu heb ik het oude natuurlijk over. Bestaan er nog mobo's die pc133 mem. Ondersteunen en tevens een xp1800. Een tijd geleden waren er van die mobo's die beide geheugens ondersteunden maar kan er nu niets meer over vinden. Het is voor een P2-350mhz pc om te bouwen naar een iets sneller systeem zonder nieuwe geheugen te hoeven kopen. Verder hoeft die PC niet super snel te zijn, en moet de upgrade zo goedkoop mogelijk blijven. Vandaar de keuze om de oude dimm te blijven gebruiken.
Link naar reactie
Van elke zitten er twee op, ik had een layout gevonden. Dat is eigenlijk wel beter, dan kan SD later nog altijd vervangen worden door DDR. Maar goed, waarschijnlijk is het allemaal toch niet nodig aangezien betreffende kameraad er over denkt meteen maar mijn gehele pc over te nemen en kan ik dinsdag tijdens het kerstshoppen in Aken niet alleen mijn bestelde vga en proc. gaan afhalen maar de rest er ook nieuw bij kopen. Dit moet ik dan wel doen als het vrouwtje in H&M kleertjes staat te passen, anders krijg ik weer grote ruzie :wink: Maar dat is een probleem voor dinsdag. Dacht trouwens aan een epox 8rda3+, 512 pc3200, NEC ND1100 dvd brander.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...