anoniem Geplaatst: 21 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2003 http://www.kerio.com/us/kpf_home.html Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2003 :cry: Ik heb Zone Alarm eraf gehaald en Kerio erop gezet. Ging 1 dag goed tot vanmiddag: 2 maal vast. het gebeurt vaak na het uitschakelen van 1 programma en dat ik de Comp. aan laat staan en dan loopt hij vast. Wie heeft een idee? :-? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2003 Kan een hardware als een software probleem zijn. BIj software denk ik aan drivers (bv videokaart, geluidskaart of iets anders). BIj hardware denk ik allereerst aan het geheugen (te testen met Memtest86) en de harde schijf. Krijg je wel eens blauwe schermen met steeds weer een andere foutmelding? Of juist steeds dezelfde? Staat er nog iets vreemds in de logboeken? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2003 Nee, dat is het gekke, ik krijg helemaal geen blauwe schermen. In het logboek heeft maar 1 maal gestaan dat er een vastloper was in avant.exe: die heb ik daarna verwijderd. Hoe kan ik mijn drivers testen? Als hij vastloopt blijft het beeld gewoon staan en in taakbeheer kan ik niet meer komen. Kan allleen resetten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Dat wordt heel lastig om te testen, zeker als er in het logboek niets vermeld staat. Ik zou zeggen dat wellicht Windows opnieuw installeren en dan stuk voor stuk de drivers en software er opnieuw opzetten en tussen door telkens testen of hij nog stabiel loopt, de beste optie is. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 :( Dat heb ik dus al gedaan, Windows is pas, na de forma(tering) van de schijf, opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft zich herhalen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2003 Ook op het moment dat je in zijn geheel geen enkele driver of additionele software installeert? Op dat moment is het dus overduidelijk of een hardwareprobleem/conflict of een IRQ-conflict. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.