Ga naar inhoud

hoe demonteer ik mijn stadaart cpu cooler van mijn pentium 3


Aanbevolen berichten

het is een Pentium 4 3.0ghz. Ik krijg mijn koeler tot zoverre los dat ik aan vier kanten een knopje moet indrukken waardoor hij gedeeltelijk losschiet. Maar dan lijkt het alsof hij nog ergens vast zit maar ik weet me god niet waar, Ik heb mijn voeding en andere dingen er al uit gehaald maar ik kan het echt niet zien ook net met een felle lamp erbij.
Link naar reactie
ff over die cooler, ik ben van plan een van deze coolers te kopen maar ik ben er nog steeds niet uit, inverband met de prijs. Wie kan mij echt vertellen welke het beste is voor mijn intel pentium 4 3.0ghz? en het makkelijkst te monteren of scheelt dat niet zo veel? -Zalman CNPS 6500B CU (Pentium 4) -Zalman CNPS 7000 A-CU (Pentium 4 / Athlon 64) -Zalman CNPS 7000 ALCU (Pentium 4 / Athlon 64) -Zalman CNPS 5700D CI Koper met Airduct -Cooler Master XI4-7H52A (P4 S478 - 3,2 GHz) -Cooler Master IHC-L71 (P4 S478 - 2,6 GHz)
Link naar reactie
[quote:8d13e107b0="Keepitcold14"]ff over die cooler, ik ben van plan een van deze coolers te kopen maar ik ben er nog steeds niet uit, inverband met de prijs. Wie kan mij echt vertellen welke het beste is voor mijn intel pentium 4 3.0ghz? en het makkelijkst te monteren of scheelt dat niet zo veel? -Zalman CNPS 6500B CU (Pentium 4) -Zalman CNPS 7000 A-CU (Pentium 4 / Athlon 64) -Zalman CNPS 7000 ALCU (Pentium 4 / Athlon 64) -Zalman CNPS 5700D CI Koper met Airduct -Cooler Master XI4-7H52A (P4 S478 - 3,2 GHz) -Cooler Master IHC-L71 (P4 S478 - 2,6 GHz)[/quote:8d13e107b0] Ik weet niet wat het makkelijkste monteren is, maar dat maakt toch niet uit. Ze zullen heus wel passen. (als er niks op het mobo in de weg zit) Ik denk dat verschillen in koeling niet zo groot zijn... Ik zou voor die Zalman CNPS 6500B CU gaan. :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...