Ga naar inhoud

cpu sensor installeren....


Aanbevolen berichten

[quote:dad24ec295="vincenzo"]jep maar ik heb zon ding op de hcc gekocht.. zit 2 censors en 2 dyslplays 1 voor cpu 1 voor hdd hdd ding heb ik maar ana me video gehangen die geeft goed an doordat ik hem aan de onderkant van de gpu heb geplakt (aan de andere kand van de printplaat) zou dit ook weren met de cpu??[/quote:dad24ec295] Nee, dit werkt denk ik niet met de cpu. De GPU zit vast op de printplaat en die draagt dus behoorlijk wat warmte over, maar de CPU zit in een plastic socket die op de printplaat zit, er komt dus uiteindelijk weinig warmte aan aan de andere kant van het mobo...
Link naar reactie
[quote:d067fcbb1d="vincenzo"]maar dar kunnen ze niet achterkomen... teminste als ik hem niet dik doorbrand..[/quote:d067fcbb1d] dan weet ik het ook niet meer. Door de heatspreader te verwijderen, kun je mss wel beter koelen (direct op de core) waardoor je mss hoger kan overklokken. Als je je garantie wilt behouden moet je niet gaan tweaken... :)
Link naar reactie
heatspreader verwijderen lijkt me behoorlijk no-go tmatt je begint aardig slap te brallen.... jij weet niet echt veel over P4's en ik zal ook niet zeggen dat ik dat weet maar wat jij zegt is dus echt onzin :P leuk die temp sensortjes maar tbh ze zijn gewoon vaak aardig nutteloos :P je kan ze hooguit erges op je koelblok plakken zo dicht mogelijk bij de cpu... thats it
Link naar reactie
[quote:73b5ecc3f2="Vandread"]heatspreader verwijderen lijkt me behoorlijk no-go tmatt je begint aardig slap te brallen.... jij weet niet echt veel over P4's en ik zal ook niet zeggen dat ik dat weet maar wat jij zegt is dus echt onzin :P leuk die temp sensortjes maar tbh ze zijn gewoon vaak aardig nutteloos :P je kan ze hooguit erges op je koelblok plakken zo dicht mogelijk bij de cpu... thats it[/quote:73b5ecc3f2] Euh, nee, P4's is idd niet echt mijn terein. Maar als vincenzo met alle geweld z'n temp-sensor dicht bij z'n core wilt hebben, dan geef ik een tip :wink: Mss wat overdreven om daarvoor de hele heatspreader eraf te halen, maar het is wel een optie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...