Ga naar inhoud

wasmachine


an-1

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb ook een Zanussi zwg 3143. Deze is gestopt midden in het programma en staat dus vol met water. Ik heb volgens de beschrijving in dit topic de foutcode uitgelezen. Hij piept 2 keer, de eerste keer gaan start en einde tegelijk branden, de tweede keer alleen einde. Wat kan ik doen?
Link naar reactie
  • 5 weken later...
:angel:Beste, onze Zanussi 3162 stopt halverwege het programma na zwieren gebeurt er niets meer en de 3 bovenste lichtjes knipperen. Als we dan opnieuw op start duwen begint hij terug bij voorwas. Iemand een oplossing aub handige Harry help. Hoop dat hij niet voor de vuilbak is. Zou slechte timing zijn
Link naar reactie
Hallo Harry, Ik heb hetzelfde wasmachine zwg 3143, en de foutmelding dat ik krijg is 2 x samen, 3 x Einde. Is dat E32? Filter op de slang is schoon, geen verstopping daar. Trouwens, machine krijg water, ik kan het wel afpompen, maar motor gaat niet aan. Tijdens programma niet, of tijdens centrifuug ook niet. Uw advies graag. Groeten, Vlad
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Beste, mijn Zanussi Easy Iron 3143 stond onder water. Sindsdien ruiken we kortsluiting. De Pomp gaat aan maar na enkele sekonden gaat de Elektronica uit en blijft alleen start/pause knop aanstaan. We denken er aan om een nieuw Paneel te komen. De foutcode zegt: 2xgroen, 3xrood..is dat eigenlijk wel iets met de elektronika?
Link naar reactie
Ik kan niets met dit type nummer. Graag alle nummers uit de deurrand vermelden. Gok: E32 is een probleem met de water hoogte meting of nivo regelaar zelf. Zoek eerst uit waar de machine lekt/gelekt heeft en of de boel nog nat is van binnen. Verwijder het achterpaneel en je kunt het één en ander zien. Het kan ook een defecte afvoerpomp zijn.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Mijn wasmachine (zanussi aqua) kreeg vanavond problemen nadat mijn uithuizige dochter haar volledig was dumpte bij mij. Was werd niet gecentrifugeerd, wel afgepompt, zeer natte was, deur niet open te krijgen, pas nadat ik de stroom eraf had.....Nu bleek: zij had allemaal haarknipjes in een broekzak gehad: zaten nu in het filter, filter schoon gemaakt maar nu: storing: pakt wel water, maar draait niet.....kan wel afpompen.....maar deur wil niet open: code: 5x knipperend start lampje. Wat kan ik doen om dit op te lossen? Graag jullie expertise en hartelijk dank alvast.....Groetjes Jolanda
Link naar reactie
Foutmeldingen in 5 serie zijn motor of motor aansturing gerelateerd. Maar dit staat los van een verstopte pomp of afvoer. Dat de deur niet open kan zou kunnen kloppen, als de waterhoogte meting aangeeft dat er nog water in staat blijft de deur vergrendeld. Tevens mag hij dan ook niet centrifugeren. Maar je hoort dan geen foutmelding in de 5x serie te krijgen. Mogelijk heb je meerdere problemen met de machine. Wil hij nu wel volledig afpompen? Als hij afgepompt is wil de deur dan wel open? Als de machine leeg is kan hij dan wel centrifugeren als je voor het centrifuge programa kiest? Voor meer hulp graag alle informatie uit de deurrand vermelden.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
Hallo, Mijn wasmachine ZWG 3143 start niet meer. als ik hem op het programma zet en daarna aanzet, tikt hij 3x en daarna gaat hij piepen en geeft hij einde aan. Hij pompt niet, geen water, helemaal niets. Is er misschien iemand die mij kan vertellen of ik hier zelf nog iets aan kan doen? Alvast bedankt!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...