Ga naar inhoud

geheugen online winkel


Aanbevolen berichten

[quote:ab367e0a53="turbo-pascal"][color=red:ab367e0a53]Geil[/color:ab367e0a53] lijkt me een goed merk :wink: :D Kington is naar mijn ervaring duur, maar verder niet echt geweldig spul ofzo. Zou ik dus niet voor gaan, tenzij je een geldboompje in de tuin hebt ...[/quote:ab367e0a53] kingston is niet goed over te klokken :(
Link naar reactie
[url=www.tweakers.net/pricewatch]tweakers pricewatch[/url] is toch niet zo moeilijk te vinden toch??? had je zelf ook wel kunnen vinden, en daar kun je gewoon zoeken op merk etc.... corsair is bij veel shops wel te vinden, heb het zelf bij salland automatisering weg.... kijk ook eens over de grens (engeland, duitsland) via google, daar is soms ook goed geheugen voor goedkope prijzen te vinden
Link naar reactie
[quote:82619e5ff5="Jasper G."]maakt het eigenlijk veel uit welk merk geheugen ik neem?[/quote:82619e5ff5] Ja vaak zijn stickies van het ene merk net weer wat beter te OC'en dan stickies van het andere merk en bovendien moet je goed naar de prijs/kwaliteitsverhouding kijken en dat verschilt ook per merk (en per type stickie).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...