Ga naar inhoud

koeling kast


Aanbevolen berichten

Ik heb net een tweede casefan aangeschaft, en nu vraag ik me af waar ik deze het beste kan plaatsen. Momenteel zit er al 1 aan de achterkant van de kast, die naar buiten blaast. Is het nu het beste om de tweede casefan ook aan de achterkant te plaatsen?, of aan de zijkant. Wat ik me afvraag ik of de gaten aan de zijkant van de kast wel groot genoeg zijn om doorheen te blazen, en dat dus niet m'n fan kapot gaat omdat hij z'n luchtstroom niet kwijt kan. Iets wat meetelt is ook de temp van m'n CPU. Ik weet niet hoe warm deze is, aangezien het BIOS zegt dat hij zo'n 52 graden celsius is, en Asus PC Probe vermeldt dat hij 42 graden is. Rara wat is het nu? Waar kan ik het beste een casefan plaatsen om de CPU-temp iets omlaag te krijgen? M'n kast is er een uit de Aopen H600-serie
Link naar reactie
Kun je hem ook voorin plaatsen dan laat je hem naar binnen blazen en da fan achter blaast het dan weer naar buiten lijkt mij heb ik ook Ik heb mij fan voor mijn hdd's zitten help aanzienlijk en de temp van mij hdd :P van 36 naar 20 ofzow (ligt aan de kamertemp) Je kun ook een adapter kopen dan kun je een 80 mm fan om je cpu zetten igg stiller als je een goeie hebt en waarschijnlijk ook wel cooler
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...