Ga naar inhoud

Moederbord


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb nu een intel celeron processor 533 mhz met 64 SD RAM en gebruik windows XP. Mijn computer is erg traag, daarom wil ik binnenkort een nieuwe computer kopen. Raden jullie mij de computer met de onderstaande gegevens wel aan? De computer is trouwens verkrijgbaar voor 600 euro (exclusief XP). Behuizing ATX MIDI TOWER 350WATT Moederbord ECS L7MM2 Processor AMD ATHLON XP2200+ Proc. cooler AMD CP COOLER Harddisk 40GB DAIMONDMAX PLUS 8 Diskdrive 3,5 Geheugen 256MB 333 Videokaart GEINTEGREERD PROSAVAGE 64MB GEDEELD Monitor 15" TFT Screen op Voorraad! Toetsenbord MULTIMEDIA KEYBOARD Muis 3 KNOP MOUSE Geluidskaart AC97 Speakers USBLASTER MM180 (2.0) CD-ROM DVDROM 16X/ Combo Drive CD-Rewriter CDRW 52X/ Combo Drive Besturing GEEN Garantie 36 months Is het moederbord wel van goede kwaliteit?Ik heb namelijk helemaal geen verstand van al dat letters en nummers. Ik wil tijdens het internetten tegelijkertijd muziek luisteren, muziek downloaden, word of excel actief houden.Is 256 MB wel genoeg voor me? Ontbreken er nog relevante dingen, die belangrijk zijn bij het internetten of muziek luisteren? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes. V. Naklov
Link naar reactie
voor zo'n bedrag is dat wel een redelijk snelle computer, zeker voor wat jij wil gaan doen. als je toch sneller wilt zou je misschien voor een kleine meerprijs 512mb ipv 256 kunnen vragen. over het moederboard weet ik weinig, maar ik heb wel een ecs gehad. erg goedkoop en erg ok. het voordeel van het moederboard dat je wilt nemen is dat je niet voor een grafische kaart hoeft te betalen. als je ooit nieuwe spellen wilt spelen is dit echter niet aan te raden, maar voor excel, internet explorer, winamp etc. is dit een zeer redelijke computer.
Link naar reactie