Ga naar inhoud

PCMark 04 Score draad


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:26d3585299="diniz"]Hmm, system suite must been selected to obtain a overall score. Krijg dus geen uitslag. :-? .[/quote:26d3585299] Dat komt je Windows Media Encoder 9 niet hebt geinstaleerd http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/encoder/default.aspx Als je dat hebt gedaan doet hij het wel Ik had een score van 2800 of zo, ik zal dadelijk even de score link posten
Link naar reactie
bijvoorbeeld bij mij bencht ie dus de HDD waar het OS op staat een 7200 30 gig seagate dingetje terwijl ik voornamelijk veel dingen doe op mijn 160 gig 2x WD800JB raid 0 setup..... daar word dan weer niet naar gekeken vertel mij maar eens het nut echt van deze benchmark :) welke score je krijgt is een puur logisch gevolg van welke onderdelen er in je pc hangen... als je bereken snelheid wilt weten gebruik dan pifast ofzo :roll:
Link naar reactie
[quote:c05cac7014="Lionhead"]Wat is eigenlijk een goede score met zowel PcMark als 3dMark'03? En wat zegt het eigenlijk?[/quote:c05cac7014] Pcmark zegt iets over de snelheid van je pc, het test op een aantal onderdelen zoals snelheid geheugen, cpu, HD. 3dMark'03 test meer de grafische kwaliteiten van je systeem. Score rond 7000 in 3dmark03 is zo een beetje de top. ik zelf heb met mijn FX 5600 een score van rond de 3000
Link naar reactie
Ik heb PCmark 2002 ook altijd redelijk nutteloos gevonden en verwacht ook niet al te veel van '04, ik heb de review van Elite bastards nog niet gelezen en oordeel verder ook nu nog niet. Ik denk dat PCmark2004 meer nut heeft als je de PRO versie hebt gekocht en dus alles kan testen. Bij de PRO versie kan je bijvoorbeeld ook kiezen welke HDD hij moet testen, in dat geval kan Vandread aangeven dat hij de Raid 0 setup moet pakken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...